شهرداری خامنه

امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , March 28 , Thursday - ساعت ۱۳:۵۷:۰۷

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 18 بهمن 1393 - 00:23
  • شما اینجا هستید : تصاویر
  • کد مطلب : 2798
  • همایش پیاده روی خانوادگی و مراسم انتخاب شهروند نمونه خامنه برگزار گردید

      

    همایش پیاده روی خانوادگی شهر خامنه بمناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر صبح روز جمعه مورخ 93.11.17 برگزار گردید. این همایش که با استقبال گرم و بی نظیر شهروندان خامنه برگزار گردید پس از طی مسیرهای تعیین شده و گذر از خیابان شیخ محمد خیابانی ، کمربندی امام خمینی(ره) و کمربندی رسالت به ورزشگاه تختی […]

    همایش پیاده روی خانوادگی شهر خامنه بمناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر صبح روز جمعه مورخ 93.11.17 برگزار گردید.
    این همایش که با استقبال گرم و بی نظیر شهروندان خامنه برگزار گردید پس از طی مسیرهای تعیین شده و گذر از خیابان شیخ محمد خیابانی ، کمربندی امام خمینی(ره) و کمربندی رسالت به ورزشگاه تختی خامنه ختم شده و جوایزی نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان شامل سه عدد دوچرخه ، کارت های هدیه به ارزش بیش از ده میلیون ریال و لوازم خانگی اهداء گردید.
    در این مراسم بر اساس اطلاع رسانیهای قبلی شهرداری و مصوبه شورای اسلامی به 6 نفر از شهروندان خوش حساب خامنه ای که عوارضات قانونی خود را در بازه زمانی مشخص شده پرداخت نموده بودند به قید قرعه لوح شهروند نمونه و سکه بهار آزادی و کارت هدیه اهداء گردید.
    شریفی شهردار خامنه در این مراسم با تقدیر و تشکر از شهروندانی که با پرداخت بموقع عوارضات شهرداری را در تامین هزینه های عمرانی و خدماتی یاری نموده اند گفت : بی شک شهروند نمونه مصداق های زیادی دارد که در انتخاب آن تاثیر گذار می باشد که یکی از عمده مصادیق آن احساس مسئولیت شهروندان در پرداخت عوارضات و احساس مالکیت به شهر و تلاش در حفظ و نگهداری آن می باشد که شهرداری خامنه در یک اقدام بدیع با تصویب شورای اسلامی اطلاع رسانی کرده بود که در صورتیکه شهروندان عوارضات خود را در آن زمان پرداخت نموده باشند یک برگه قرعه کشی تحویل میگرفتن که براساس آن برگه ها قرعه کشی انجام می پذیرفت.
    بابک شریفی شهردار خامنه افزود:باتوجه به اینکه این اقدام اولین باری بود که در شهر خامنه و منطقه اجرا میگردید بی شک کم و کاستی هایی در آیتم های گزینش شهروند نمونه داشته است که تلاش خواهیم کرد با تجربیات بدست آمده و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بتوانیم سایر آیتم های یک شهروند نمونه را نیز اعم از اخلاق و منش و رفتار شهروندی ، احترام به حقوق و قوانین شهری ، نگهداری محله ای و…در این موضوع دخیل کرده و این انتخاب را از حالت شانسی براساس مستندات جمع آوری شده بصورت گزینشی و امتیاز دهی با اعلام موارد امتیاز آور انجام دهیم که بی شک در این حالت با ایجاد یک فضای رقابتی شاهد مشارکت و احساس مسئولیت بیشتری خواهیم بود.
    بابک شریفی به برنامه های ورزشی اجرا شده توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر خامنه در طول سالجاری اشاره داشته و ادامه داد:2 مورد همایش پیاده روی ، 4 مورد همایش دوچرخه سواری ، 2 مورد همایش دو و میدانی از جمله برنامه های ورزشی اجرا شده در طول سالجاری می باشد که تلاش خواهیم با اجرای چنین برنامه های کم هزینه که بازخورد های ورزشی و تندرستی و نشاط آور زیادی در قبال هزینه صرف شده دارند بتوانیم پویایی و شادابی جامعه و شهر خامنه را بیش از پیش افزایش داده و موجبات انجام ورزشهای همگانی و نشاط عمومی را فراهم سازیم..

    0

    1

    2

    3

    5

    6

    7

    8

    11

    12

    14

    16 095

    16 096

    16 165

    16 166

    16 167

    16 171

    16 172

    16 193

    16 197

    16 203

    16 209

    16 212

    16 216

    16 231

    16 255

    16 260

    32

    mm (2)

    nnn

    برچسب ها :
    انتشار یافته: ۰
    1. باسلام وخسته نباشید وتقدیر وتشکر از شهردار وشورای دلسوز ومحترم وهمچنین کسانی که در این مراسم رابیمایی زحمت کشیده اند قدردانی به عمل میاید.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات