شهرداری خامنه

امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف است با 2024 , March 19 , Tuesday - ساعت ۰۶:۰۴:۳۰

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 27 فروردین 1399 - 13:04
  • شما اینجا هستید : اخبار شورا > بدون دسته
  • کد مطلب : 15693
  • قدردانی اعضای شورای اسلامی شهر خامنه از همکاری و مشارکت شهروندان در مبارزه با ویروس کرونا

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، اعضای شورای اسلامی شهر خامنه با صدور پیامی از همکاری و مشارکت شهروندان در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر نمودند. متن پیام بدین شرح است:   بسمه تعالی لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق مدتی است ویروس کرونا در جهان فراگیر شده و تنها راه انقطاع زنجیره […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، اعضای شورای اسلامی شهر خامنه با صدور پیامی از همکاری و مشارکت شهروندان در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر نمودند.

    متن پیام بدین شرح است:

     

    بسمه تعالی

    لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق

    مدتی است ویروس کرونا در جهان فراگیر شده و تنها راه انقطاع زنجیره انتقال آن در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است.
    از اولین روزهای شیوع این ویروس در کشور، خوشبختانه شاهد همراهی مثال زدنی مردم شریف و با فرهنگ خامنه با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و همکاری و مشارکت صمیمانه ایشان در پیشگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا بودیم که قطعا این اقدامات ریشه در غنای فرهنگی شهر خامنه دارد.
    مشارکت خیرین بزرگوار و نیک اندیش شهر در پویش مبارزه با کرونا و ضدعفونی معابر شهری و تلاش های اعضای محترم مجمع خیرین سلامت برای شهروندان نمونه هایی از همکاری و همدلی همشهریان عزیز می باشد.
    به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و برپایی ایستگاه کنترل ورود و خروج و اعمال محدودیت های تردد، در کنار زحمات شبانه روزی شهردار محترم و تلاشگر خامنه و پرسنل خدوم شهرداری، برخی از جوانان غیور شهر نیز به منظور حفظ سلامت همشهریانشان به صورت داوطلبانه پا به میدان گذاشته و کمک شایانی در اجرای این طرح نمودند.
    خوشبختانه امروز نتیجه این اقدامات حفظ سلامت و آسایش شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر است.
    ایستگاه کنترل ورود و خروج شهر بنابه مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی به کار خود پایان داده است ولی قطعا حماسه سازی جوانان عزیز و مشارکت ایشان در خط مقدم مبارزه با کرونا هرگز از یاد نخواهد رفت.

    بدینوسیله بر خود وظیفه میدانیم به پاس زحمات و تلاش های شبانه روزی شهردار محترم خامنه و کارکنان زحمت کش شهرداری، شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر دریان، رئیس محترم جمعیت هلال احمر خامنه و داوطلبین محترم این جمعیت، فرمانده محترم و پرسنل محترم کلانتری ۱۴، نیروهای خودجوش و داوطلب مردمی، بزرگوارانی که در طول این مدت هزینه پذیرایی و ایاب و ذهاب نیروهای داوطلب را تقبل نموده اند و تمامی عزیزانی که به هر نحو در برپایی این ایستگاه نقش داشته اند، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام داشته و از درگاه باری تعالی برای این بزرگواران که ارمغان زحمات آنها شهری دور از ویروس کرونا و آرامش برای شهروندان میباشد طول عمر با عزت و عظمت مسئلت داریم.

    شهروندان گرامی، بی شک در شرایطی که تیم درمانی نزدیک به دو ماه است که بصورت شبانه روزی در خط مقدم مقابله با ویروس کروناست و بخشی از هموطنان عزیزمان به دلیل سرعت بالای شیوع این بیماری به آن مبتلا شده اند و یا جان خود را از دست داده اند، رعایت مسایل بهداشتی و در خانه ماندن شما، بزرگترین همراهی در مسیر انقطاع این بیماری خواهد بود. امید کادر درمان به همکاری مردم است و امیدواریم که این همکاری ادامه داشته باشد.

    در پایان از کادر زحمتکش درمانی بیمارستان خامنه خصوصا کادر بخش دیالیز بیمارستان خامنه، نهادهای امنیتی و انتظامی، اصناف، سمن ها، اصحاب رسانه و خبرنگاران و تمامی دستگاه هایی که در کنار مردم برای مقابله با کرونا در تلاش هستند تقدیر و تشکر نموده و از همشهریان و میهمانان عزیز که با سعه صدر خویش با نیروهای مستقر در گیت ورودی شهر همکاری لازم را داشتند بینهایت سپاسگزار بوده و از تاخیر در حرکت و ورود آنها به شهر عذر خواهی می نماییم. امیدواریم هر چه سریعتر شاهد شکست ویروس منحوس کرونا باشیم.
    خامنه همیشه لایق بهترینهاست.

     

    شورای اسلامی شهر خامنه

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات