شهرداری خامنه

امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف است با 2024 , March 19 , Tuesday - ساعت ۰۶:۱۲:۳۱

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 19 فروردین 1399 - 23:56
  • شما اینجا هستید : اخبار عمومي > بدون دسته
  • کد مطلب : 15698
  • فرصتی طلایی برای شهروندان خامنه؛ کاهش پنجاه درصدی تعرفه خدمات نظام مهندسی در شهر خامنه و تداوم صدور پروانه ساختمانی رایگان

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه از کاهش پنجاه درصدی تعرفه خدمات نظام مهندسی در شهر خامنه و تداوم اجرای طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان طی سال جاری در شهر خامنه خبر داد. مهندس نیکورأی اظهار داشت: شهرداری خامنه در راستای توانمندسازی شهروندان علی الخصوص جوانان شهر […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه از کاهش پنجاه درصدی تعرفه خدمات نظام مهندسی در شهر خامنه و تداوم اجرای طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان طی سال جاری در شهر خامنه خبر داد.
    مهندس نیکورأی اظهار داشت: شهرداری خامنه در راستای توانمندسازی شهروندان علی الخصوص جوانان شهر برای احداث مسکن، رونق کسب و کارهای وابسته به مسکن و ایجاد اشتغال در طول سه سال گذشته طرحهای مختلفی را اجرا نموده است.
    وی ادامه داد: در این راستا شهرداری خامنه در اولین اقدام خود و در سال ۹۷ صدور پروانه ساختمانی را برای زوج های جوان رایگان اعلام کرد.
    شهردار خامنه افزود: در سال ۹۸ نیز در راستای عمل به منویات گهربار مقام معظم رهبری و تحقق شعار”رونق تولید” شهرداری خامنه با تصویب شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری شهرستان شبستر، طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان برای کلیه شهروندان را اجرا نمود.
    وی ادامه داد: ایده احداث مسکن ارزان قیمت علی الخصوص برای جوانان شهر نیز در همین سال و با مشارکت چند تن از معتمدین شهر کلید خورد که برخی هماهنگی ها و پیگیریهای اولیه در این خصوص انجام شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن این طرح باشیم.
    نیکورأی با اشاره به تداوم اجرای طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان در سال ۹۹، افزود: علاوه بر تداوم اجرای طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان طی سال جاری در شهر خامنه، تعرفه خدمات نظام مهندسی نیز برای شهروندان خامنه پنجاه درصد کاهش خواهد داشت و این طرح تنها مختص شهر خامنه بوده و با پیگیری های مستمر و اخذ دستورات ومجوزات لازم برای اولین بار اجرا می شود.
    وی با اشاره به اینکه ۱۷۴ شغل به صنعت مسکن وابستگی مستقیم دارند، اظهار داشت: به دلیل رابطه تنگاتنگ مسکن با بسیاری از شغلهای مرتبط با آن، افزایش ساخت و ساز موجب افزایش اشتغال و رونق کسب و کار شغلهای وابسته به مسکن خواهد شد.
    نیکورأی کنترل قیمت مسکن را یکی دیگر از مزایای افزایش ساخت و ساز دانست و ادامه داد: مزیت دیگر افزایش ساخت وساز، بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری می باشد که یکی از شاخصه های عملیاتی پدافند غیر عامل در کاهش خسارات و هزینه های ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی است.
    شهردار خامنه در پایان ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین محترم استانی و شهرستانی، ابراز امیدواری کرد تا اجرای این طرح ها بتواند سهم قابل توجهی در رونق ساخت و ساز و به تبع آن رونق اقتصادی شهر داشته و موجبات توسعه و آبادانی بیش از پیش شهر خامنه را فراهم آورد.

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات