شهرداری خامنه

امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 24 , Wednesday - ساعت ۱۶:۱۲:۵۱

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 25 تیر 1394 - 12:45
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 4185
  • شهردار خامنه: اصلاح زیر ساخت های اقتصادی و تقویت گردشگری، راه حل حصول توسعه پایدار اقتصاد شهری خامنه می باشد

      

    “اصلاح زیر ساخت های اقتصادی و تقویت گردشگری راه حل حصول توسعه پایدار شهری و اقتصاد شهری می باشد .” خامنه- خبرنگار اطلاعات : مهندس بابک شریفی شهردار خامنه در مصاحبه ای با خبرنگاران به تبیین رویکرد های اقتصادی شهرداری پرداخت . شهردار خامنه با اشاره به اینکه شهرداری در تلاش است تا با استفاده […]

    “اصلاح زیر ساخت های اقتصادی و تقویت گردشگری راه حل حصول توسعه پایدار شهری و اقتصاد شهری می باشد .”
    ۱۶ ۱۶۹
    خامنه- خبرنگار اطلاعات : مهندس بابک شریفی شهردار خامنه در مصاحبه ای با خبرنگاران به تبیین رویکرد های اقتصادی شهرداری پرداخت .
    شهردار خامنه با اشاره به اینکه شهرداری در تلاش است تا با استفاده بهینه از امکانات محدود شهری ، خدمات مورد نیاز را به شهروندان ارائه نموده و رضایت آنان را فراهم آورد ، خاطرنشان کرد : برای اداره درست شهر نیازمند یک نگرش اقتصادی و درآمد پایدار هستیم که مستلزم توسعه پایدار شهری می باشد .
    شریفی افزود : در شرایط کنونی که شهرها با چالش ها و مسائل متعدد اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و زیست محیطی ناشی از افزایش جمعیت روبه رو هستند برای داشتن یک نگرش اقتصادی مناسب و کاربردی بایستی به توسعه پایدار شهری به معنای منابع درآمدی پایدار نگاهی ویژه صورت گیرد .
    وی ، لازمه دستیابی به چنین هدفی را مطالعه و شناسایی توانمندی ها و پتانسیل های هر شهر دانست و تأکید کرد که عدم توجه به این نکته می تواند اقتصاد شهری را به چالش بکشاند .
    شهردار خامنه یکی دیگر از راهکارهای توسعه پایدار شهری را سرمایه گذاری در بخش گردشگری دانست و افزود : با توجه به اینکه امروزه صنعت گردشگری در برخی از کشورها به منبع اصلی کسب درآمد تبدیل شده و درصد قابل توجهی از سهم تولید ناخالص را به خود اختصاص داده لذا توجهی ویژه به پتانسیل های گردشگری هر شهر می تواند راهکاری مطمئن برای توسعه شهری باشد .
    وی با اشاره به پتانسیل های گردشگری شهر خامنه اعم از کهن ترین درختان چنار با عمر ۱۷۰۰ ساله ، منطقه گردشگری قره کهریز و پارک تپه ای مصلی از آمادگی شهرداری برای ایجاد و ارائه تسهیلات ویژه تشویقی به سرمایه گذاران خبر داده و افزود : آماده ایم که تمامی بسترهای لازم برای سرمایه گذاران را در شهر خامنه فراهم سازیم و در این راه بی شک حمایت ها و مساعدت های مسئولین محترم شهرستانی و استانی نیز ما را همراهی خواهد کرد .
    شهردار خامنه به مشکلات پیش آمده در احداث شهرک صنفی توسط سرمایه گذار بخش خصوصی اشاره داشته و اظهار امیدواری کرد که انشاءالله با مساعدت های فرماندار محترم و مدیر کل محترم دفتر فنی و جهادکشاورزی مشکلات پیش روی پروژه مذکور مرتفع و شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی و همچنین اشتغال زایی در شهر خامنه باشیم .
    مهندس شریفی در پایان سخنان خود خدمت بی منت به مردم را اولویت مجموعه شهرداری خامنه برشمرد و ضمن اظهار رضایت از عملکرد کلیه واحد های شهرداری ، شتاب فزاینده پروژه های عمرانی شهرداری خامنه در سال ۹۴ را با شروع همزمان ۶ پروژه ، نمونه ای از مدیریت جهادی مجموعه شهرداری دانسته و افزود : دنیای امروز شهرنشینی و نیازهای متفاوت و متنوع شهروندان ، ایجاب می کند که شهرداری ها به عنوان مهم ترین رکن مدیریت شهری با سیاست گذاری های هدف دار علاوه بر پاسخگویی و رفع نیازهای فعلی آحاد مختلف جامعه ، با آینده نگری برنامه ریزی شده تأمین کننده نیازهای آتی شهر از حیث رشد جمعیتی و کالبد فیزیکی شهر باشند .

    Copy of Picture 011

    Copy of Picture 004

    Copy of Picture 027

    لینک سایر خبرگزاری ها :
    لینک انعکاس خبر در شبستر نیوز

    لینک انعکاس خبر در گلشن راز

    لینک انعکاس خبر در خبرگزاری اعتدال پرس

    لینک انعکاس خبر در خبرگزاری اعتدال پرس ۲

    لینک انعکاس خبر در خبرگزاری اعتدال نیوز

    برچسب ها :
    انتشار یافته: ۰
    1. شبستر جوانی

      ماشاالله به روابط عمومی پرکار و آنلاین شهرداری خامنه ، واقعا سایت بروز و مناسب اداره میکنید

    2. شبستر جوانی

      سایت بروز و مناسبی اداره میکنید

    3. اقای شهردار اگر پتانسیل های ذکر شده در شهردیگر ویا خارج از کشوربود الان خامنه درعمل زبانزد خاص وعام شده بود یه کمی به قول خودتان شتاب فزاینده به این پروژه ها ببخشید.

      • روابط عمومی شهرداری خامنه

        با سلام خدمت شهروند ارجمند جناب آقای ابراهیمی و تشکر از ارائه نکته نظرات سازنده و راهکارهایتان
        مطمئنا شهر خوب و زیبا با مشارکت همه جانبه شهروندان آن ساخته میشود و ارائه پیشنهادات، زمینه ساز همفکری بیشتر و اجرای بهینه طرح ها و پروژه های شهرداری خواهد شد ضمن سپاس مجدد از حساسیت و مشارکت جنابعالی و طرح مطالب مفید برای پیشرفت شهر زیبایمان خامنه ، تک تک کارکنان و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی دغدغه ای جزء پیشرفت شهر ولایت نداشته و تلاش خواهند کرد تا سبب پیشرفت هرچه بیشتر شهر خامنه و رفع نیازهای شهری و کمبود های موجود باشند و سعی شهرداری بر این خواهد بود که تمامی وعده های داده شده رو به سرانجام رسانده و از هرگونه وعده ای که امکان اجرای آن میسر نبوده یا خارج از توان شهرداری و شورا باشد اجتناب نموده و خواهند کرد و براساس برنامه های مصوب شهرداری و شورای اسلامی حرکت خواهند نمود و در این مسیر براساس وعده های خود پروژه های مذکور را با همکاری شورای اسلامی و همفکری شما همشهریان عزیز اعم از تکمیل و احداث تالار نیمه کاره ، ساختمان شهرداری ، مجتمع صنفی ، اجرای پروژه های سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی ، آسفالت ریزی و جدول کشی معابر شهری ، ساماندهی و نوسازی پارک ها و اماکن تفریحی و گردشگری ، ایجاد پارک های محله ای ، زیباسازی شهری ، تامین زیرساخت های و تجهیزات ایمنی شهری ، تجهیز شهرداری به ابزارهای نوین مدیریتی ، ایجاد زیرساخت های گردشگری و اقتصادی اعم از پیگیری بازسازی خانه شیخ محمد خیابانی و دایر نمودن موزه دوم شهر ،‌ و مهمتر از همه جذب سرمایه گذار و انجام پروژه های مشارکتی اقتصادی ، عمرانی و شهری که جزء برنامه های شهری بوده و بیشتر آنها یا اجرا گردیده یا با سرعت قابل قبولی پیگیری و یا در حال اجرا می باشند.
        مجددا از همکاری صمیمانه همشهریان فهیم و جنابعالی سپاسگزاریم. روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها