شهرداری خامنه

امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 26 , Friday - ساعت ۰۹:۱۰:۱۸

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 5 مهر 1393 - 23:48
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 1608
  • به مناسبت هفته دفاع مقدس دوچرخه سواران خامنه دور شهر را رکاب زدند

      

    بمناسبت هفته دفاع مقدس با حضور دوچرخه سواران شهر خامنه و شهرهای اطراف  مسابقه دوچرخه سواری در 4 رده سنی روز جمعه در شهر خامنه برگزار گردید. در این مسابقه دوچرخه سواران در مسیرهای تعیین شده به رقابت پرداختند که در انتهای مسابقه و مسیر به نفرات اول تا سوم هر رده جوایزی اهدا گردید.این […]

    بمناسبت هفته دفاع مقدس با حضور دوچرخه سواران شهر خامنه و شهرهای اطراف  مسابقه دوچرخه سواری در 4 رده سنی روز جمعه در شهر خامنه برگزار گردید.

    در این مسابقه دوچرخه سواران در مسیرهای تعیین شده به رقابت پرداختند که در انتهای مسابقه و مسیر به نفرات اول تا سوم هر رده جوایزی اهدا گردید.این مسابقه که توسط شهرداری و شورای اسلامی ، پایگاه مقاومت شهید یاغچیان ، هیئت دوچرخه سواری خامنه تدارک دیده شده بود با استقبال گرم مردم روبرو گردید. لازم به ذکر است در شهر خامنه از ابتدای سالجاری دو مورد مسابقه دو میدانی ، پیاده روی همگانی و 4 مورد مسابقه و همایش دوچرخه سواری برگزار گردیده است که در راستای افزایش نشاط عمومی ، تبلیغ و ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی و استفاده از وسایل نقلیه ایمن و پاک و جلوگیری از آلودگی هوا برگزار میگردد که در تمامی موارد با استقبال گرم و پرشور شهروندان با فرهنگ خامنه روبرو بوده است.

    1 ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? 21 22 23

    24

    25

    26 27 28 ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????

     

     

     

    برچسب ها :
    انتشار یافته: ۰
    1. از شهردار محترم و شورا و دست اندرکاران برگزاری چنین مسابقاتی کمال تشکر را داریم. که با این حرکات زیبا شور و نشاط را به جامعه خامنه عرضه می دارند. و نوجوانان و جوانان و حتی پیشکسوتان را به سمت ورزش سوق می دهند.

    2. باید میدان را به جوانها داد چون با انگیزه تر کار می کنند شهردار جوان ما آن روز همه کادر شهرداری را بسیج کرده بود که هر چه با شکوهتر این مراسم دوچرخه سواری برگزار شود که شد. دستش درد نکند.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها