همزمان با هفته منابع طبیعی جشن درختکاری در شهر خامنه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، همزمان با هفته منابع طیبعی با حضور سرکار خانم دکتر آقاپور علیشاهی نماینده مردم شریف شهرستان شبستر ،معاون فرماندار شهرستان شبستر، مسئولین شهرستانی، رؤسای ادارات شهر، مدیران مدارس و جمعی از ریش سفیدان مراسم درختکاری شهر خامنه در محل خیابان شهدای مدافع حرم برگزار گردید.
در این مراسم سرکار خانم آقاپور با تقدیر از عملکرد شهرداری در برگزاری چنین مراسمی در شهر خامنه اولین نهال را با یاد شهداء و امام راحل غرس کرده و با اشاره به سفارشات مقام معظم رهبری جهت حفظ منابع طبیعی و گسترش فضاهای سبز اظهار امیدواری کرد با نهادینه شدن غرس درخت چه در این ایام و چه در تمامی ایام سال که مایه خیر برکات برای منطقه است شاهد شهر و مناطقی سرسبز و آبادتر باشیم.
ملکی معاون فرماندار نیز در این مراسم، حفظ و گسترش فضاهای سبز را بر اساس قانون واجب دانسته و از تلاش های شهرداری خامنه در راستای نگهداری و گسترش فضاهای سبز قدردانی کرد.
شهردار خامنه در این مراسم با اشاره به سرانه فضای سبز شهر خامنه به متراژ ۱۴ متر مربع اظهار امیدواری کرد: با حفظ و نگهداری این فضاها بتوانیم شاهد شادابی و سلامت روانی بالایی در جامعه باشیم.