شهرداری خامنه

امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 30 , Tuesday - ساعت ۱۵:۱۸:۲۰

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 21 اسفند 1395 - 23:25
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 10387
  • مجمع عمومی سالانه جمعیت خیریه و مراسم یادبود درگذشتگان سال ۹۵ شهر خامنه برگزار گردید

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مجمع عمومی پایان سال هیأت مدیره‌ و هیئت امنای جمعیت خیریه خامنه ای های مقیم تهران و مراسم یادبود متوفیان سال ۹۵ شهر خامنه در محل حسینیه خامنه ایهای مقیم تهران و دفتر جمعیت خیریه در شهر تهران برگزار گردید. در این مراسم رئیس و نائب […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مجمع عمومی پایان سال هیأت مدیره‌ و هیئت امنای جمعیت خیریه خامنه ای های مقیم تهران و مراسم یادبود متوفیان سال ۹۵ شهر خامنه در محل حسینیه خامنه ایهای مقیم تهران و دفتر جمعیت خیریه در شهر تهران برگزار گردید.
    در این مراسم رئیس و نائب رئیس هیأت مدیره‌ی جمعیت خیریه خامنه‌ای‌های مقیم تهران با اشاره به بیلان مالی این جمعیت و تقدیر و تشکر از کمک‌های خیرخواهانه مردم خامنه، گزارشی مختصر از محل صرف این کمک‌ها ارائه نمودند.
    در ادامه این مراسم پس از ارائه گزارش عملکرد ویدئویی سه ساله شهرداری خامنه، غضنفری رئیس شورای اسلامی شهر خامنه با اشاره به پیشرفت های اخیر شهر، افزود: خوشبختانه در سایه همدلی و تلاش های شبانه روزی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی و با مساعدت و همدلی اعضای جمعیت خیریه، صندوق مهدیه، شرکت بیست و چهارده معصوم و تمامی مردم فرهیخته و با فرهنگ شهر خامنه در سال های اخیر شاهد پیشرفت های روز افزون شهر و اجرای پروژه های متعدد عمرانی و برنامه های فرهنگی در شهر ولایت بوده ایم.
    وی در ادامه گزارشی مختصر از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی در طول سه سال گذشته ارائه نموده و افزود: پروژه های عمرانی مختلفی در شهر خامنه اجرا و افتتاح گردیده اند که از آن جمله می توان به پروژه های احداث خیابان شهدای مدافع حرم، نوسازی میدان بسیج و احداث اولین پرده آب استان، نوسازی میدان بازار و احداث اولین آب نمای هارمونیک شهرستان، احداث شهربازی قره کهریز، احداث خیابان مصلی، احداث پارک کودکان، ساماندهی و نوسازی غسالخانه و وادی رحمت، تکمیل یادمان شهدای گرانقدر گمنام، آسفات ریزی ها و جدول گذاری های گسترده، خرید خودروی استاندارد آتش نشانی و خودروی مینی لودر تملک و مسیرگشایی های متعدد اشاره نمود.
    رئیس شورای اسلامی شهر خامنه با اشاره به دو پروژه بزرگ احداث تالار شهر و ساختمان اداری شهرداری، عنوان کرد: تالار شهر هم اکنون به پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصدی رسیده که بیش از ۶۰ درصد عملیات اجرایی آن در طول سه سال گذشته از محل اعتبارات داخلی شهرداری و با کمک ها و مساعدت خیرین محترم، انجام شده است و در صورت جذب کمک های مردمی جهت خرید تجهیزات مورد نیاز به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
    وی ادامه داد: در صورت افتتاح پروژه ساختمان اداری شهرداری که به زودی محقق خواهد گردید، شهرداری خامنه دارای ساختمانی در خور شأن اهالی شریف شهر خواهد شد.
    ایشان همچنین از طرح مرمت و بازسازی خانه شیخ محمد خیابانی و احداث خانه مشروطه و احداث ایستگاه استاندارد آتش نشانی شهر خامنه و آغاز عملیات اجرایی آن خبر دادند.
    غضنفری در ادامه از مساعدت ۱۷ میلیونی تومانی خانواده مرحوم فداکار جهت نصب سایبان آرامستان، مساعدت ۱۲/۵ میلیون تومانی آقای سعید مؤتمنی جهت خرید انشعابات پارک های سطح شهر و مساعدت ۵ میلیون تومانی آقای جباری خبر داده و افزود: خوشبختانه کمک های مالی و معنوی بسیاری از سوی خیرین بزرگوار صورت گرفته و هیچگاه شهرداری و شورای اسلامی خامنه در راه عمران و آبادانی شهر و ارائه خدمات به شهروندان احساس تنهایی ننموده است.
    وی در پایان افزود: آنچه تاکنون انجام گردیده بسیار کمتر از آن است که مردم قدرشناس شهرمان سزاوار آنند. داشتن شهری آباد و درخور شأن، دغدغه تک‌تک اهالی خامنه، اعضای شورا و شهردار تلاشگر آن می باشد که در سایه همفکری و مشارکت فعالانه خیرین بزرگوار تحقق آن دور از دسترس نخواهد بود.
    رونمایی از کارت هوشمند عضویت در جمعیت خیریه، ارائه گزارش عملکرد و بیلان مالی جمعیت خیریه، مداحی و مرثیه سرایی از دیگر بخش های این مراسم بود.

     

    روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه از تلاشها و مساعدت های صادقانه جناب مهندس ایلاتی رییس محترم و دکتر تفرشی نائب رئیس محترم جمعیت خیریه خامنه ایها و  تمامی اعضای این جمعیت، مهندس نگاری رییس محترم صندوق مهدیه و اعضای محترم این صندوق و رییس و اعضای محترم شرکت بیست و چهارده معصوم که همیشه یار و یاور شهرداری و تمامی ارگانها و ادارات شهرخامنه بوده و با کمک های نقدی و غیر نقدی اسباب پیشرفت و آبادنی شهر ولایت را فراهم مینمایند تقدیر و تشکر مینماید.

     

    جمعیت خیریه خامنه ایهای مقیم تهران در سال ۱۳۲۵ تأسیس و در سال ۱۳۴۲ به عنوان اولین جمعیت خیریه رسمی دارای اساسنامه در سطح کشور شناخته شد که از بانیان اولیه آن آقایان مخلصی- امامی- صمدیان پور- روایی- مسگرزاده- یحیی پور و بنایی بودند.
    محل دائمی دفتر مرکزی این جمعیت، ساختمان حسینیه خامنه ایها  واقع در تهران، خیابان قصردشت می باشد.

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها