به مناسبت هفته “پیوند اولیا و مربیان” جلسه هم افزایی و بررسی مشکلات مدارس شهر خامنه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، به مناسبت هفته “پیوند اولیا و مربیان”، عصر روز دوشنبه ۹۷/۷/۲۳ جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی خامنه، معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان شبستر، مدیران مدارس و رؤسای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهر جهت هم افزایی و بررسی مشکلات مدارس شهر خامنه در محل سالن جلسات شهرداری خامنه برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه مهندس نیکورأی شهردار خامنه ضمن خیر مقدم گویی و تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان، از زحمات مدیران مدارس و اعضای انجمن های اولیا و مربیان مدارس تقدیر نموده و افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در مسیر برطرف نمودن مشکلات و نواقص موجود همواره در کنار مدارس خواهد بود.
در ادامه این جلسه موسی طهمورثی سخنگوی شورای اسلامی خامنه خیرین نیک اندیش، اولیای دانش آموزان و معلمین و مربیان را سه رکن مهم در راستای بهبود وضعیت آموزش و تحکیم و شکوفایی مدارس عنوان کرد.
سپس علی غضنفری رئیس شورای اسلامی خامنه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای انجمن اولیا و مربیان، برخی از مشکلات و نواقص موجود در مدارس شهر خامنه را بیان نموده و بر لزوم تلاش همه جانبه برای حل مشکلات مدارس شهر خامنه تأکید کرد.
در ادامه مدیران مدارس و رؤسای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهر نیز به نوبت به مشکلات و موانع مدارس خویش اشاره نموده و خواستار توجه و رسیدگی به این مشکلات شدند.
در پایان این جلسه آقایان موسوی، نیکوکار و دهقان معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان شبستر، هر یک به نوبت ضمن پاسخگویی به سؤالات و موارد مطرح شده از سوی حضار، اعتلای آموزش، رشد و ترقی دانش آموزان و مرتفع شدن مشکلات مدارس را دغدغه مشترک مدیران آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهر عنوان کرده و از تلاش جهت برطرف نمودن مشکلات موجود خبر دادند.
تقدیر و تجلیل از مدیران مدارس و رؤسای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهر حسن ختام این جلسه بود.