حیدر عزیزی – مسئول امور اداری
وظایف سازمانی:
- بررسی و شناسایی دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان شهرداری و نظارت بر اجرای آن در قالب برنامه های آموزشی.
- نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها و مقررات استخدامی، قانون کار و تأمین اجتماعی و مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان.
- نظارت بر حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی.
- تهیه و تنظیم و نظارت بر طرحهای ارزشیابی سالیانه بر اساس دستورالعملها و آیین نامه ها.
- بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری وتهیه گزارشات لازم پیرامون مسایل مرتبط جهت مقامات ما فوق.
- بررسی، ارتقاء و بروز رسانی امکانات رفاهی، ورزشی، بیمه و بازنشستگی کارکنان.
- مطالعه، طراحی، نظارت بر استقرار فرایندهای بهینه در شهرداری.
- نظارت در تأمین ارتباط اداری شهرداری با مؤسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات.
- ثبت لوایح و کلیه نامه های وارده و تنظیم و ارائه آنها جهت طرح در جلسات عمومی شورای شهر و کمیسیونهای فرعی زیر مجموعه آن.
- تنظیم احکام پرسنلی برای امضاء شهردار و برگزاری جلسات برای حل امور مربوط به پرسنل شهرداری.
- بررسی امکانات رفاهی ، ورزشی ، بیمه و بازنشستگی کارکنان و پیشنهاد به شهردار.
- نظارت در تامین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات.
- تنظیم پرونده های پرسنلی و بایگانی صحیح اسناد و مدارک مربوط به کارکنان در پرونده آنان.
- نظارت بر انجام امورات دبیرخانه و بایگانی نامه های اداری.
- انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق و سایر وظایف مربوط به شغل.
تلفن تماس: (داخلی ۳) ۴۴-۴۲۴۶۴۳۳۳-۰۴۱