آنچه کردیم لطف خدا بود

باسمه تعالی
سپاس بیکران خدای عزوجل را که فرصتی عنایت داشته تا چند صباحی را در خدمت مردم فرهنگی و قدرشناس خامنه صرف کنم و در این مسیر پرفراز و نشیب خدمت بی منت به مردم شریف خامنه ، به یقین خدمتگزاران شما در شهرداری و شورای اسلامی همت و تلاش را پیش فرض خود و عزم ملی و مدیریت جهادی را سرلوحه امورات خود قرارداده اند و در زمینه عمران و آبادی ووظایف خدماتی و همچنین برنامه های فرهنگی و اجتماعی ، گام هایی هرچند کوچک ، اما با نیت و هدف خدمت به ولی نعمتان و جلب رضایت حداکثری شهروندان بر میداریم ، که انشاا.. مورد قبول و رضایت حضرت باری تعالی قرارگیرد.
اینک که جمع کثیری از شهروندان با فرهنگ و قدرشناس خامنه با نصب بنر ، پلاکارد و لوح تقدیر مراتب قدردانی و اعلام رضایت خود را از عملکرد خادمان ابراز فرموده اند . اینجانب نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بعمل آمده و حمایت ها و تشویق های انرژی بخش خویش که مایه دلگرمی و قوت قلب این حقیر و همکارانم را در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی سبب گشته است ،امیدوارم با استعانت از درگاه احدیت وبا تلاشهای بیش از پیش و با حمایت های شما بزرگواران و همکاریهای شورای اسلامی شهر خامنه و همکاران زحمت کش در شهرداری و مساعدت ها و حمایت های مسئولین بزرگوار استانی و شهرستانی بتوانیم در این مسئولیت خطیر و سنگین با کمال صدق در جهت عمران و آبادی و شکوفایی بیشتر برنامه های خدماتی و فرهنگی شهرداری گام های موثری برداریم.انشاا..

بابک شریفی-شهردار خامنه

IMG_3284

Picture 008

Picture 020

2 Replies to “آنچه کردیم لطف خدا بود”

  1. ما جمعی از اهالی محله پیر باغچه نیز از عملکرد خوب و سازنده شهردار خامنه در زیباسازی و پروژه های عمرانی بالاخص راه دسترسی پارک مصلی سپاسگزاری میکنیم.

  2. جناب آقای شریفی تخصص مرتبط شما با امورات عمرانی و شهرداری در کنار شور و شوق جوانی تان سبب بهبود امورات شهرمان گشته است.به پاس زحمات شما و همکارانتان علاوه بر تشکر ااز شما از خداوند خواهان سلامتی شما و همکارانتان را خواستارم.

Comments are closed.