پیام تبریک شهردار خامنه به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز ۹۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس حمید نیکورأی در پیامی فرارسیدن بهار و نوروز ۹۷ را تبریک گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

یا مقلّب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محوّل الحول و الاحوال
حوّل حالنا الى احسن الحال

بار دیگر نوروز با تمام زیبایی هایش فرا می رسد، بهار که نوید بخش زندگانی دوباره است از راه می رسد و برگی دیگر از دفتر روزگار ورق می خورد. سال نو می شود و طبیعت جلوه ای با شکوه از آفرینش و جلال الهی را آشکار می نماید.
در سالی که گذشت عشق، خلوص و صداقت را سرلوحه امورمان قرار داده و سعی در ارائه خدمتی صادقانه برای شهروندان و همشهریان محترم داشتیم که امیدوارم با تمام نواقص و کاستی های موجود مورد قبول درگاه احدیت و مردم شریف خامنه واقع گردد.
در سال جدید تلاش خواهیم کرد با تأسی از منویات گهربار مقام عظمی ولایت و با تکیه بر مکتب شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مدافع حرم، با جبران کمبودها و نواقص پیشین، بیش از پیش در راه توسعه، آبادانی و عمران شهر خاطره ها تلاش نموده و دست در دست مسئولین محترم، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، بزرگان و پیشکسوتان شهر و شما همشهریان عزیز، بر مشکلات و کاستی های موجود فایق آمده و خامنه ای آبادتر و زیباتر را در سال “حمایت از کالای ایرانی” شاهد باشیم.
ضمن عرض تبریک عید نوروز و بهار طبیعت خدمت مقام معظم رهبری و تمامی هم میهنان عزیز علی الخصوص شهروندان فرهیخته خامنه، سالی پرخیر و برکت برای ایران اسلامی و مملو از عشق، سلامتی و شادکامی و موفقیت های روزافزون برای همشهریان محترم آرزومندم.

 

و من الله توفیق

حمید نیکورأی/ شهردار خامنه

 

photo_2018-03-20_18-38-25