شهرداری خامنه

امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 26 , Friday - ساعت ۰۹:۳۶:۵۱

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 15 شهریور 1393 - 16:01
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 1221
  • دیوارکشی اماکن و املاک مخروبه

      

    معابر و املاک مخروبه واقع در محدوده  شهر و اماکنی که مشکلات بهداشتی و امنیتی داشته اند براساس ماده110 قانون شهرداریها دیوارکشی میگردند. شریفی شهردار خامنه : بزرگترین مشکل شهرسازی خامنه املاک و اماکنی هستند که بلا استفاده و بصورت متروکه و مخروبه رها گردیده اند. شریفی افزود: برخی از املاکی که مالکان آنها به […]

    معابر و املاک مخروبه واقع در محدوده  شهر و اماکنی که مشکلات بهداشتی و امنیتی داشته اند براساس ماده110 قانون شهرداریها دیوارکشی میگردند.

    شریفی شهردار خامنه : بزرگترین مشکل شهرسازی خامنه املاک و اماکنی هستند که بلا استفاده و بصورت متروکه و مخروبه رها گردیده اند. شریفی افزود: برخی از املاکی که مالکان آنها به شهرهای دیگر از جمله تهران مهاجرت کرده اند و ملک خود را سالیان متمادی بصورت بلا استفاده رها کرده و بشکل متروکه و مخروبه تبدیل گشته اند  بزرگترین معضل شهری خامنه می باشد. وی ادامه داد: متاسفانه در طی سالیان گذشته مهاجرت به شهرهای بزرگ از جمله تهران سبب شده برخی از این املاک بدون استفاده باقی مانده و تبدیل به خرابه هایی شود که مشکلات زیست محیطی ، بهداشتی و امنیتی را بدنبال دارد .

    شریفی خاطرنشان کرد: تا جاییکه ممکن باشد شهرداری سعی دارد با شناسایی و جذب این همشهریان و ارائه تسهیلات و امکانات لازم زمینه ساخت و ساز و نوسازی آنها را فراهم نماید و در این زمینه شورای اسلامی و شهرداری خامنه آماده هرگونه همکاری با مالکان می باشد که در صورت موفقیت در این امر هم زمینه رونق اقتصادی منطقه  فراهم میگردد و هم معضلات موجود از این املاک مرتفع  خواهد گردید لیکن  در محلاتیکه این مشکلات جنبه حیاتی و مخاطره آمیزی داشته باشند ، براساس ماده 110 قانون شهرداریها و مصوبه شورای اسلامی شهر خامنه نسبت به دیوارکشی آن اقدامات قانونی لازم را معمول خواهد داشت.

    شریفی مجددا ضمن اعلام آمادگی شهرداری جهت فراهم نمودن مقدمات سرمایه گذاری در شهر خامنه بالاخص موضوع ساخت و ساز و مسکن افزود : خوشبختانه در جلسه ای که به منظور بررسی مسائل و مشکلات ساخت و ساز و مسکن در خامنه برگزار گردیده بود و توافقات اولیه بعمل آمده با سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهار امیدواری کرد :انشاا.. در آینده ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی و رونق اقتصادی و سرمایه گذاری بیشتر در شهر خامنه باشیم .

    1 2 3 4 5 6 7 8 9

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها