شهرداری خامنه

امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف است با 2024 , March 19 , Tuesday - ساعت ۱۳:۵۱:۴۸

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 9 بهمن 1396 - 17:43
  • شما اینجا هستید : بدون دسته > تصاویر
  • کد مطلب : 11990
  • جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شبستر به میزبانی شهرداری خامنه برگزار شد

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان شبستر رأس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۹۶/۱۱/۹ با حضور فرماندار شهرستان شبستر، بخشداران مرکزی، صوفیان و تسوج، شهردار خامنه و اعضای شورای اداری شهرستان شبستر در محل سالن جلسات شهرداری خامنه برگزار گردید.   جلسه با خیر مقدم گویی نیکورأی […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان شبستر رأس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۹۶/۱۱/۹ با حضور فرماندار شهرستان شبستر، بخشداران مرکزی، صوفیان و تسوج، شهردار خامنه و اعضای شورای اداری شهرستان شبستر در محل سالن جلسات شهرداری خامنه برگزار گردید.

     

    جلسه با خیر مقدم گویی نیکورأی شهردار خامنه آغاز و در ادامه گزارش عملکرد شهرداری خامنه در حوزه جوانان و برنامه های چهارسال آتی این شهرداری توسط افشین پورنعمت کارشناس شهرداری خامنه ارائه گردید.

     

    سپس هر یک از اعضا گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی خویش را ارائه نمودند.

     

    در ادامه فرماندار شهرستان شبستر با اشاره به اینکه اساسی ترین نیاز جوانان اشتغال و تأمین مالی آنان است، تأکید کرد: پایه و اساس برنامه ریزی دستگاه ها و ادارات بایستی با رویکرد و محوریت اشتغال و رفع مشکل بیکاری جوانان باشد.
    مهندس طالب پور اظهار داشت: بیکاری، منشأ اصلی تشدید آسیب های اجتماعی است بنابراین تمامی برنامه های اقتصادی و اجتماعی بایستی منتج به رفع مشکل بیکاری شوند.
    وی با تأکید بر توجه ویژه ادارات به امر آموزش، افزود: در حال حاضر اصلی ترین مقوله فقر در بین جوانان مربوط به فقر فکر اقتصادی است که این امر را می توان با ارائه آموزش های صحیح و متناسب با پتانسیل های شغلی منطقه مرتفع نموده و در راستای تسهیل اشتغال جوانان گام برداشت.
    طالب پور با اشاره به گستردگی و تنوع آسیب های اجتماعی افزود: این گستردگی و تنوع زنگ هشداری است تا مسئولان و متولیان امر جدی‌تر به این امر مهم بپردازند چرا که آینده جوانان این مرز و بوم را در تمام ابعاد فردی و اجتماعی تهدید می‌کند.
    وی ادامه داد: جوانان به عنوان گروهی که مستقیماً با مشکلات و آسیب های اجتماعی در تماس هستند بایستی فرصت اظهار نظر داشته و بتوانند نظرات خود را بیان کنند و مسئولین نیز بایستی با بهره گیری از نظرات جوانان و با سعه صدر کامل در راستای حل مسائل و مشکلات گام بردارند.
    رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شبستر بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های سازمان های مردم نهاد تأکید کرد و افزود: بهره گیری از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد برای آموزش و پیشگیری از بروز برخی آسیب های اجتماعی می تواند ضمن کاهش هزینه های دولت، میزان تأثیر برنامه های مربوط به این حوزه را افزایش دهد.
    فرماندار شهرستان شبستر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و کارکنان شهرداری خامنه به دلیل انجام اقدامات شایسته در خصوص مباحث فرهنگی و اجتماعی، افزود: شهرداری ها در مقام نهاد عمومی غیر دولتی می توانند بخش اعظم فعالیت های اجتماعی خود را به حوزه جوانان اختصاص داده و امکانات و زیر ساخت های لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی را در اختیار دیگر متولیان امر قرار دهند.

    IMG_7464 IMG_7458 IMG_7482 IMG_7493 IMG_7491 IMG_7471 IMG_7496 IMG_7494 IMG_7497 IMG_7501 IMG_7509 IMG_7511 IMG_7514 IMG_7516 IMG_7522 IMG_7525 IMG_7531

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات