شهرداری خامنه

امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 25 , Thursday - ساعت ۰۲:۵۱:۲۸

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 4 شهریور 1394 - 17:26
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 4957
  • گلباران مزار مطهر شهدای گمنام و بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری در سومین روز از هفته دولت

      

    حضور جمعی از مسئولین شهرستان شبستر در شهر ولایت به مناسبت هفته دولت حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد زاده امام جمعه شبستر ، سلمانیان معاون فرماندار و بهنام فر بخشدار شبستر به همراه جمعی از شهرداران و مسئولین شهرستان از پروژه های در دست اجرای شهرداری بازدید نمودند. در ابتدای این برنامه با حضور […]

    حضور جمعی از مسئولین شهرستان شبستر در شهر ولایت به مناسبت هفته دولت
    حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد زاده امام جمعه شبستر ، سلمانیان معاون فرماندار و بهنام فر بخشدار شبستر به همراه جمعی از شهرداران و مسئولین شهرستان از پروژه های در دست اجرای شهرداری بازدید نمودند.
    در ابتدای این برنامه با حضور در یادمان شهدای گمنام و گلباران مزار مطهر نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نموده و سپس از عملیات نوسازی و تکمیل یادمان شهدای گمنام خامنه بازدید نمودند. در ادامه با حضور در مجتمع تالار شهرداری خامنه از روند اجرای عملیات و احداث این تالار بازدید نموده و حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده و معاون فرماندار از تلاش ها و زحمات شهرداری خامنه در اجرای پرشتاب و فزاینده این پروژه قدردانی نمودند شریفی در توضیح این پروژه گفت : پروژه تالار شهرداری که با زیربنای بالغ بر ۱۷۰۰ مترمربع و توسط شهرداری و از محل اعتبارات داخلی اجرا میگردد جزوء نفس گیرترین و بزرگترین طرح های شهردرای می باشد که توانستیم به لطف کمک های دولت تدبیر و امید و تلاش های مضاعف همکاران در شهرداری و شورای اسلامی پیشرفت فیزیکی قابل توجهی در مدت دو سال اخیر شاهد باشیم
    بازدید از ساختمان جدید و الحاقیه شهرداری که در کنار ساختمان قدیمی اجرا میگردد آخرین مقصد در این بازدید بود که شهردار خامنه در توضیح این پروژه تصریح کرد :در ادامه پروژه ها و برنامه های عمرانی شهرداری ، به دلیل نیاز مبرم به وجود فضاهای مناسب و ساختمان شهرداری درخور و شایسته شهری با قدمت تاسیس شهرداری ۸۰ ساله ، طرح احداث الحاقیه ساختمان اداری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است .
    وی ادامه داد : طرح مطالعاتی این پروژه در سال ۹۳ تصویب و عملیات اجرایی آن همزمان با ایام الله دهه فجر کلنگ زنی گردید و در کنار دیگر پروژه های عمرانی شهرداری در سال ۹۴ با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیون ریال هم اکنون در دست اجرا می باشد . این ساختمان که بصورت الحاقیه در کنار ساختمان موجود احداث میگردد به نوعی در طراحی آن سعی شده است که بتوان از فضاهای موجود در ساختمان فعلی نیز بنحو احسن استفاده کرد .
    شریفی در ادامه تاکید کرد اعتقاد داریم که هنر مدیریتی استفاده حداکثری از امکانات موجود با کمترین هزینه و با نگرش اقتصاد مقاومتی است و در همین راستا در طراحی این مجموعه به نتیجه رسیدیم که طرح ساختمان به نوعی باشد که در حال بتوانیم در جوار ساختمان فعلی از آن استفاده نموده و در آینده ودرصورت نیاز بتوانیم ساختمان قدیمی را تخریب و فاز دوم آن را احداث نماییم.
    در پایان شهردار خامنه در اتاق جلسه گزارشی از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی خامنه را در یکسال گذشته مبنی بر :آسفالت معابر و کوچه ها اعم از کوی نساجی و مقیم آذر ، جدولگذاری خیابان ها ، اجرای طرح ممیزی املاک و GIS ، خط کشی کلی معابر و خیابان ها ، بازسازی یادمان شهدای گمنام ، نصب تلویزیون شهری ، لوله گذاری و جداسازی آب شرب از آب خام شهری ، احداث ساختمان شهرداری ، احداث تالار شهر ، نوسازی ساختمان غسالخانه ، تجهیز و تکمیل جایگاه CNG ، اجرای ایستگاه های مطالعه در پارک ، خرید خودرو و تجهیز ناوگان آتش نشانی و.. را به حضار محترم ارائه کرد.

    Picture 048

    Picture 051
    Picture 056

    Picture 061

    Picture 069

    Picture 071

    Picture 072

    Picture 073

    Picture 093

    Picture 099

    Picture 102

    Picture 108

    Picture 112

    Picture 113

    Picture 118

    Picture 124

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها