شهرداری خامنه

امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 19 , Friday - ساعت ۰۷:۰۳:۰۷

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 2 مرداد 1396 - 23:06
  • شما اینجا هستید : تصاویر
  • کد مطلب : 11208
  • دیدار مردمی خانم دکتر آقاپور با شهروندان خامنه

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، دیدار مردمی اهالی شهر خامنه با خانم دکتر آقاپور نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۹۶/۵/۲ در محل سالن جلسات شهرداری خامنه برگزار گردید. در ابتدای این نشست، شریفی شهردار خامنه ضمن خیرمقدم گویی و عرض تبریک فرارسیدن […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، دیدار مردمی اهالی شهر خامنه با خانم دکتر آقاپور نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۹۶/۵/۲ در محل سالن جلسات شهرداری خامنه برگزار گردید.

    در ابتدای این نشست، شریفی شهردار خامنه ضمن خیرمقدم گویی و عرض تبریک فرارسیدن ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت از زحمات خانم دکتر آقاپور در امر پیگیری مشکلات شهرستان شبستر علی الخصوص مشکلات شهر خامنه تقدیر و تشکر نمود.

    در ادامه هر یک از حضار دیدگاه ها و مشکلات موجود را بیان نموده و خانم دکتر آقاپور ضمن ارائه گزارشی مختصر از اقدامات صورت گرفته در راستای حل مشکلات شهر خامنه و شهرستان شبستر، افزود: تلاش ما بر این بوده تا مشکلات و موانع موجود را بر اساس درجه اهمیت و مطابق با نظر مردم اولویت بندی نماییم و سپس به ترتیب اولویت در راستای حل مشکلات گام برداریم.

    نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در شهر خامنه اعم از؛ تعطیلی کارخانه نساجی، توقف پروژه جاده مواصلاتی شبستر-سلماس و…، افزود: مشکلات شهر و تقاضاهای به حق اهالی خامنه در حال بررسی و پیگیری هستند و باید بدانیم که بزرگترین مانع در مسیر حل اکثر این مشکلات، نبود اعتبارات کافی و هزینه های بسیار سنگین آن می باشد با این حال در تلاش هستیم تا این مشکلات را نیز به تدریج مرتفع نماییم.

    وی در ادامه در مورد وضعیت دریاچه ارومیه گفت: یکی از راهکارهای نجات دریاچه ارومیه از وضعیت فعلی، انتقال آب از رودخانه ارس می باشد که اجرای این پروژه هزینه بر است و با توجه به وجود مشکلات مالی کشور و کمبود بودجه فعلا عملیاتی نشده است.
    وی ادامه داد: بحران آب به ویژه در سالهای اخیر و استفاده بیش از حد از منابع آب زیرزمینی آینده کشاورزی شهرستان شبستر را با مشکل روبه رو خواهد ساخت لذا تلاش خواهیم کرد به بخش صنعت توجه بیشتری صورت گیرد تا به تدریج شهرستان شبستر از حالت کشاورزی-صنعتی به صنعتی-کشاورزی تبدیل شود.

    دکتر آقاپور همچنین از اجرای پایلوت دو طرح فرهنگی-اجتماعی در شهر خامنه خبر داد و افزود: امیدواریم با مشارکت مردم فرهیخته شهر خامنه و همکاری اداره هلال احمر شهر خامنه بتوانیم طرح ساماندهی اشتغال زنان بی سرپرست و بدسرپرست و همچنین از طریق مساعدت در تهیه تجهیزیه، طرح تسهیل ازدواج جوانان را اجرا کنیم که برای این کار به مشارکت خیرین بزرگوار و عموم مردم نوع دوست شهرستان شبستر نیازمندیم.

    در ادامه و پس از پایان نشست عمومی هر یک از اهالی به صورت جداگانه مشکلات خویش را با خانم دکتر آقاپور مطرح نمودند.

     

    گزارش تصویری؛

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها