امور اداری

حیدر عزیزی – مسئول امور اداری

 photo_2018-02-21_09-12-32

وظایف سازمانی: 

  • بررسی و شناسایی دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان شهرداری و نظارت بر اجرای آن در قالب برنامه های آموزشی.
  • نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها و مقررات استخدامی، قانون کار و تأمین اجتماعی و مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان.
  • نظارت بر حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی.
  • تهیه و تنظیم و نظارت بر طرحهای ارزشیابی سالیانه بر اساس دستورالعملها و آیین نامه ها.
  • بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری وتهیه گزارشات لازم پیرامون مسایل مرتبط جهت مقامات ما فوق.
  • بررسی، ارتقاء و بروز رسانی امکانات رفاهی، ورزشی، بیمه و بازنشستگی کارکنان.
  • مطالعه، طراحی، نظارت بر استقرار فرایندهای بهینه در شهرداری.
  • نظارت در تأمین ارتباط اداری شهرداری با مؤسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات.
  • ثبت لوایح و کلیه نامه های وارده و تنظیم و ارائه آنها جهت طرح در جلسات عمومی شورای شهر و کمیسیونهای فرعی زیر مجموعه آن.
  • تنظیم احکام پرسنلی برای امضاء شهردار و برگزاری جلسات برای حل امور مربوط به پرسنل شهرداری.
  • بررسی امکانات رفاهی ، ورزشی ، بیمه و بازنشستگی کارکنان و پیشنهاد به شهردار.
  • نظارت در تامین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات.
  • تنظیم پرونده های پرسنلی و بایگانی صحیح اسناد و مدارک مربوط به کارکنان در پرونده آنان.
  • نظارت بر انجام امورات دبیرخانه و بایگانی نامه های اداری.
  • انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق و سایر وظایف مربوط به شغل.

 

 

تلفن تماس: (داخلی ۳) ۴۴-۴۲۴۶۴۳۳۳-۰۴۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *