شهرداری خامنه

امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 24 , Wednesday - ساعت ۱۵:۳۲:۰۳

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 14 اسفند 1397 - 00:40
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 14164
  • پارک بانوان در شهر خامنه احداث می شود

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، جلسه هماهنگی کمیته بانوان شهر خامنه با محوریت هم اندیشی و هم افزایی در خصوص احداث پارک بانوان در شهر خامنه رأس ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه ۹۷/۱۲/۱۳ با حضور شهردار، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر، کارشناسان شهرداری و جمعی از بانوان پیشکسوت و صاحب […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، جلسه هماهنگی کمیته بانوان شهر خامنه با محوریت هم اندیشی و هم افزایی در خصوص احداث پارک بانوان در شهر خامنه رأس ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه ۹۷/۱۲/۱۳ با حضور شهردار، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر، کارشناسان شهرداری و جمعی از بانوان پیشکسوت و صاحب نظر شهر خامنه در محل سالن جلسات شهرداری خامنه برگزار گردید.

    در ابتدای این جلسه آقای علی غضنفری رئیس شورای اسلامی شهر خامنه با اشاره به طرح احداث پارک بانوان، افزود: طبق نیازسنجی ها و ارزیابی های صورت گرفته، شهرداری و در کنار آن شورای اسلامی شهر در نظر دارند تا با همفکری و بررسی نظرات بانوان شهر نسبت به احداث پارک مختص بانوان در شهر خامنه اقدام نمایند.
    وی ادامه داد: شاید تا به امروز اکثر پروژه های اجرا شده بیشتر مورد استفاده خانواده ها و بالاخص آقایان قرار گرفته و بانوان شهر کمتر از آنها بهره مند گردیده اند از این رو در این پروژه که طرح آن توسط شهرداری پیشنهاد و توسط اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید، تصمیم گرفته شد تا این بار پروژه ای مختص بانوان شهر اجرا گردد.
    ایشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس نیکورأی، وی را عضو ششم شورای شهر خطاب نموده و اظهار امیدواری کرد تا با استفاده از پتانسیل های موجود و بهره گیری از نظرات ارزشمند بانوان شهر و مساعدت های خیرین بزرگوار و تلاش های جهادی شهردار و پرسنل شهرداری خامنه، این پروژه هر چه سریعتر و با حداکثر کیفیت تکمیل گردیده و به بهره برداری برسد.

    در ادامه این جلسه مهندس نیکورأی شهردار خامنه افزود: پروژه پارک بانوان شهر خامنه به زودی کلنگ زنی خواهد شد.
    وی اظهار داشت: نیمی از جمعیت یک شهر را بانوان آن تشکیل می دهند لذا توجه به سلامت جسمی و روحی زنان از اهمیت بالایی برخوردار است.
    نیکورأی ادامه داد: یکی از امکاناتی که در راستای تأمین سلامتی جسمی و روحی زنان می توان ایجاد نمود، احداث پارک بانوان است.
    وی با اشاره به برخی ویژگیهای پارک بانوان شهر خامنه افزود: تلاش خواهد شد تا امکانات مختلف ورزشی، فرهنگی، تفریحی، غرفه های عرضه توانمندی های بانوان و… در این پارک فراهم گردند تا این پارک به عرصه‌ای برای فعالیت‌های فرهنگی، مشارکتی، فراغتی، تفریحی، اجتماعی و اقتصادی بانوان شهر تبدیل شود.
    شهردار خامنه با اشاره به اینکه با هماهنگی ارگان های ذیربط کلیه مسائل ایمنی و امنیتی در احداث این پارک لحاظ خواهند شد، افزود: احداث پارک مختص بانوان تأکیدی بر تفکیک جنسیتی نیست بلکه این پروژه به منظور ارج نهادن به مقام زنان و تأمین رفاه شهروندی آنان اجرا می شود.
    نیکورأی با اشاره به اینکه اهمیت دادن به ورزش بانوان در واقع ارزش نهادن به ‌سلامت خانواده و جامعه است، افزود: تلاش خواهیم کرد تا با بهره گیری از ایده های خلاقانه، پارکی در خور شأن بانوان محترم و با نظر خود ایشان احداث نماییم.

    در ادامه آقای محمد خلفی نائب رئیس شورای اسلامی شهر خامنه پارک بانوان را بستری مناسب برای رفع نیازهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی بانوان دانست و از بانوان خواست تا با نظرات ارزشمند و طرح های خلاقانه خود یار و یاور شهرداری و شورای اسلامی برای اجرای موفق این پروژه باشند.

    در پایان هر یک از حضار نظرات خود را ارائه نموده و مقرر شد تا بانوان محترم در جلسه بعدی طرح های خود را در مورد اجرای این پروژه ارائه نمایند و تصمیمات نهایی در خصوص نحوه اجرای پروژه اتخاذ گردند.

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها