شهرداری خامنه

امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف است با 2024 , March 19 , Tuesday - ساعت ۱۵:۲۲:۵۷

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 5 بهمن 1396 - 10:16
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 11960
  • نشست هم اندیشی چگونگی رفع مشکلات کتابخانه عمومی شهر خامنه برگزار شد

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، نشست هم اندیشی چگونگی رفع مشکلات کتابخانه عمومی حاج سید جواد خامنه ای، با حضور شهردار خامنه، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر، کتابداران و جمعی از اعضای انجمن کتابخانه برگزار شد.   در این نشست ابتدا خانم احمدیان مسئول کتابخانه عمومی شهر خامنه شرح […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، نشست هم اندیشی چگونگی رفع مشکلات کتابخانه عمومی حاج سید جواد خامنه ای، با حضور شهردار خامنه، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر، کتابداران و جمعی از اعضای انجمن کتابخانه برگزار شد.

     

    در این نشست ابتدا خانم احمدیان مسئول کتابخانه عمومی شهر خامنه شرح مختصری از مشکلات و مسائل موجود و اقدامات صورت گرفته در راستای حل این مشکلات بیان کرد.

     

    سپس در ادامه محسنی به تشریح اهمیت کتاب و کتابخانه ها پرداخت و سرانه مطالعه را از نشانه های توسعه یافتگی جوامع عنوان نمود.

    رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر با اشاره به برخی ویژگی های منحصر بفرد کتابخانه عمومی شهر خامنه، افزود: کتابخانه عمومی شهر خامنه از وجود ۳۳ هزار جلد کتاب از جمله برخی کتب مرجع و کمیاب بهره مند است که از این حیث یکی از کتابخانه های مهم در سطح استان محسوب می شود.

    وی همچنین شرح مختصری از اقدامات صورت گرفته در خصوص تجهیز کتابخانه های شهرستان من جمله کتابخانه عمومی شهر خامنه ارائه نموده و از تلاش بیشتر برای مرتفع نمودن دیگر مشکلات موجود خبر داد.

     

    نیکورأی نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های مجدانه و بی ریای رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر و کتابداران کتابخانه عمومی شهر خامنه، این تلاش و کوشش را نوید بخش شکوفایی، توسعه و رشد بیشتر کتابخانه و امر کتاب خوانی در شهر خامنه دانست و افزود: باید تلاش کنیم که با بسترسازی مناسب برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی، به ترویج کتابخوانی بپردازیم چرا که افزایش میزان کتابخوانی توسعه جامعه را به دنبال خواهد داشت.

    شهردار خامنه ادامه داد: برگزاری برنامه‌های جذاب تأثیر بسزایی در کتابخوان کردن مردم به خصوص کودکان و نوجوانان دارد و برنامه‎‌هایی از قبیل جمع‌خوانی کتاب، قصه‌گویی و نشست های کتابخوان نقش مهمی در جذب مردم به کتاب و افزایش سرانه مطالعه دارند.

    وی با تأکید بر نقش فرهنگی و اجتماعی شهرداری در کنار دیگر وظایف عمرانی و خدماتی آن، افزود: تلاش خواهیم کرد تا به طرق مختلف از جمله دیوارنویسی و دیوارنگاری ها و نصب تابلو های مختلف ضمن زیباسازی بصری شهر از این پتانسیل برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بهره ببریم.

     

    IMG_7195 IMG_7199 IMG_7210 IMG_7220 IMG_7229

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات