شهرداری خامنه

امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف است با 2024 , March 19 , Tuesday - ساعت ۰۸:۳۶:۰۴

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 7 اردیبهشت 1397 - 16:14
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 12512
  • نشست نماینده مردم فرهیخته شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای اسلامی خامنه

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، نشست خانم دکتر آقاپور نماینده مردم شریف شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای اسلامی خامنه رأس ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه ۹۷/۲/۷ در محل سالن جلسات شهرداری خامنه برگزار شد. در ابتدای این نشست، مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه ضمن خیرمقدم […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، نشست خانم دکتر آقاپور نماینده مردم شریف شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای اسلامی خامنه رأس ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه ۹۷/۲/۷ در محل سالن جلسات شهرداری خامنه برگزار شد.

    در ابتدای این نشست، مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه ضمن خیرمقدم گویی و عرض تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، هفته معلم و روز کارگر، از زحمات خانم دکتر آقاپور در امر پیگیری مشکلات شهرستان شبستر علی الخصوص مشکلات شهر خامنه تقدیر و تشکر نمود.

    در ادامه علی غضنفری سخنگوی شورای اسلامی شهر خامنه ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از زحمات خانم دکتر آقاپور در امر پیگیری مشکلات شهر خامنه، توضیحاتی مختصر در مورد برخی مشکلات و نواقص موجود در شهر من جمله: مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خامنه، مشکلات ورودی شهر و تصادفات شکل گرفته در این ناحیه، مشکلات مرکز دیالیز و فقدان پزشک مجرب در این حوزه، مشکلات مربوط به داروخانه و بخش تزریقات بیمارستان خامنه و… ارائه نموده و خواستار پیگیری و مساعدت دکتر آقاپور در جهت حل این مشکلات شد.

    سپس خانم دکتر معصومه آقاپور علیشاهی ضمن عرض تبریک فرخنده اعیاد شعبانیه، هفته معلم و روز کارگر، به ارائه گزارشی مختصر از اقدامات صورت گرفته در راستای حل مشکلات شهر خامنه و شهرستان شبستر پرداخت.
    نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی سخنگوی شورای اسلامی شهر خامنه، افزود: مشکلات شهر و تقاضاهای به حق اهالی خامنه در حال بررسی و پیگیری هستند و در تلاش هستیم تا این مشکلات را به تدریج مرتفع نماییم.
    وی در خصوص مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: متأسفانه مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خامنه از قبیل کمبود دانشجو و وجود صندلی های خالی در اغلب دانشگاه های کشور نمایان است ولی با این حال تلاش خواهیم کرد تا این موضوع را پیگیری نماییم.
    خانم دکتر آقاپور با اشاره به مشکلات مسیر مواصلاتی شبستر سلماس و ورودی شهر خامنه، افزود: در تلاش هستیم تا با پیگیری های صورت گرفته هر چه سریعتر بدهی های قبلی تسویه شده و عملیات اجرایی این پروژه از سر گرفته شود.
    ایشان همچنین برای حل مشکلات مرکز دیالیز، داروخانه و بخش تزریقات بیمارستان شهر خامنه، قول مساعدت دادند.

    در پایان نیز از برخی از پیشکسوتان فرهنگی شهر خامنه که به عنوان میهمانان ویژه در این جلسه حضور داشتند، به مناسبت فرارسیدن هفته معلم توسط خانم دکتر آقاپور، شهردار و اعضای شورای اسلامی خامنه تجلیل شد.

    IMG_2330

    IMG_2291 IMG_2298 IMG_2301 IMG_2303 IMG_2305 IMG_2326 IMG_2329 IMG_2332 IMG_2338 IMG_2364 IMG_2387 IMG_2390 IMG_2393 IMG_2395 IMG_2396 IMG_2397 IMG_2400

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات