شهرداری خامنه

امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 18 , Thursday - ساعت ۰۹:۵۲:۲۰

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 26 مرداد 1398 - 23:12
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 14694
  • نام خامنه در تقویم ملی ثبت می شود

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، جلسه هم اندیشی و هم افزایی در خصوص احیای املاک پدری مقام معظم رهبری با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، معاون میراث فرهنگی استان، مشاور عالی میراث فرهنگی استان، شهردار خامنه، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی خامنه، مسئول میراث فرهنگی […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، جلسه هم اندیشی و هم افزایی در خصوص احیای املاک پدری مقام معظم رهبری با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، معاون میراث فرهنگی استان، مشاور عالی میراث فرهنگی استان، شهردار خامنه، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی خامنه، مسئول میراث فرهنگی شهرستان شبستر، کارشناسان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و با حضور آقایان مجید مؤتمنی، رضا عبدالهیان و محمدصادق بنایی سه تن از پیشکسوتان و ریش سفیدان شهر خامنه در محل سالن جلسات شهرداری خامنه برگزار شد.

    در این جلسه مهندس حمید نیکورای شهردار خامنه گزارشی مختصر از روند پیگیری امور مربوط به پروژه احیای املاک پدری مقام معظم رهبری در شهر خامنه ارائه نمود.
    وی در ادامه از آغاز مذاکرات جهت تملک املاک مربوطه خبر داد و افزود: مذاکرات اولیه در خصوص تملک املاک پدری مقام معظم رهبری صورت گدفته و در تلاشیم تا با جلب نظر مالکان فعلی، این املاک را تملک نماییم.
    مهندس نیکورای افزود: امیدواریم ضمن تهیه طرح مطالعاتی و تملک املاک، بتوانیم با همکاری مسئولین محترم و شهروندان عزیز موانع اجرایی این پروژه را هر چه سریعتر مرتفع نماییم.

    در ادامه نیز مهندس مرتضی آبدار مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از آغاز تلاش جهت تهیه هر چه سریعتر طرح مطالعاتی پروژه احیای املاک پدری مقام معظم رهبری خبر داد.
    وی با تاکید بر اهمیت اجرای این پروژه افزود: در اکثر کشورهای جهان زادگاه مربوط به رهبران بزرگ آن کشور مورد توجه ویژه قرار میگیرند ولی متاسفانه شهر خامنه زادگاه پدری مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان از این امر محروم مانده است و لزوم ایجاد نشان و یادمانی از اجداد گرانقدر ایشان در شهر خامنه ضروری میباشد.
    مهندس آبدار در ادامه از تلاش برای ثبت نام شهر خامنه در تقویم ملی کشور با عنوان “روز خامنه” خبر داد و افزود: به دلیل جایگاه فرهنگی و معنوی ویژه شهر خامنه و انتساب این شهر به اجداد بزرگوار معظم له تلاش خواهیم کرد تا نام خامنه به عنوان زادگاه پدری مقام معظم رهبری در تقویم ملی ثبت شود.

     

    در ادامه با حضور اعضای جلسه و به همراه معاون عمرانی فرماندار شهرستان شبستر از املاک منتسب به اجداد بزرگوار مقام معظم رهبری بازدید بعمل آمد.

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها