شهرداری خامنه

امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف است با 2024 , March 19 , Tuesday - ساعت ۱۳:۰۸:۰۳

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 4 دی 1396 - 02:02
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 11834
  • مهندس نیکورأی شهردار خامنه در حاشیه بازدید از موزه هدایای خامنه: مشکلات و نواقص موزه هدایای شهر خامنه برطرف گردیده و بخش مردم شناسی به آن اضافه خواهد شد.

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس نیکورأی از موزه هدایای شهر خامنه بازدید نمود تا از نزدیک مشکلات و نواقص موجود را بررسی نماید.   حمید نیکورأی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: موزه هدایای شهر خامنه یکی از کامل ترین موزه های از این دست در سطح استان می باشد […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس نیکورأی از موزه هدایای شهر خامنه بازدید نمود تا از نزدیک مشکلات و نواقص موجود را بررسی نماید.

     

    حمید نیکورأی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: موزه هدایای شهر خامنه یکی از کامل ترین موزه های از این دست در سطح استان می باشد و از پتانسیل بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است.

    شهردار خامنه افزود: موزه هدایای خامنه به عنوان یکی از گردشگرپذیرترین جاذبه های شهر خامنه و شهرستان شبستر باید عاری از هر گونه عیب، کاستی و نقصان باشد و لذا به همین منظور تلاش خواهیم کرد تا هر چه سریعتر نواقص و مشکلات موجود را مرتفع نماییم.

    وی ادامه داد: به منظور افزایش جذابیت موزه و با هدف شناساندن تاریخچه، فرهنگ، مشاغل و آداب و رسوم شهر خامنه(شهر ولایت)، بخش مردم شناسی نیز به مجموعه فعلی الحاق و اضافه خواهد شد.

     

    شهردار خامنه در ادامه با تأکید بر لزوم ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری، افزود: مجموعه شهرداری برای تحقق اهدافش از جمله ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان، اجرای پروژه های عمران شهری و تلاش برای ایفای نقش فرهنگی و اجتماعی خود نیازمند یک نگرش اقتصادی و درآمدی پایدار می باشد.

     

    وی ادامه داد: یکی از راهکارهای تأمین منابع درآمدی پایدار و توسعه و رونق اقتصادی شهر، توجه ویژه به سرمایه گذاری در بخش گردشگری می باشد.

    نیکورأی اظهار داشت: امروزه صنعت گردشگری در برخی از شهر ها و کشورها به منبع اصلی کسب درآمد تبدیل شده و درصد قابل توجهی از سهم تولید ناخالص را به خود اختصاص داده است که توجه به این مهم می تواند راهکاری مناسب برای توسعه شهری باشد.

    وی با اشاره به پتانسیل های گردشگری شهر خامنه اعم از: درختان کهنسال ۱۷۰۰ ساله چنار، موزه هدایا، خانه شیخ محمد خیابانی، منطقه گردشگری قره کهریز، مسجد تاریخی میرپنج، آرامگاه شیخ نجم الدین گیلانی، مقبره سردار حسین خان میر پنجه، قنوات و آب انبارها و دیگر آثار و اماکن گردشگری اشاره نموده و افزود: شهر خامنه به دلیل وجود آثار و اماکن گردشگری متعدد و غنای والای فرهنگی این شهر به جهت انتساب آن به خاندان بزرگوار مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، از پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری و جذب گردشگر برخوردار است.

    شهردار خامنه ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا ضمن توجه به پتانسیل های گردشگری شهر، پروژه های آتی شهری را نیز همسو و هماهنگ با هدف توسعه و رونق اقتصادی اجرا نماییم.

    نیکورأی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با توسعه و رونق صنعت گردشگری و فراهم آوردن بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذاران در شهر خامنه و با حمایت ها و رهنمون های مسئولین استانی و شهرستانی و مساعدت های خیرین، گام های بلندی در جهت رفع نواقص و مشکلات موجود و عمران و آبادانی بیش از پیش شهر خامنه برداشته شود.

     

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات