شهرداری خامنه

امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , March 28 , Thursday - ساعت ۲۰:۰۳:۰۹

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 21 بهمن 1394 - 09:45
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 6866
  • معاون اقتصادی استاندار: جذب سرمایه گذار و احیای منزل پدری مقام معظم رهبری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شهر ولایت

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، دکتر محمدزاده معاون اقتصادی و امور بین الملل استاندار آذربایجان شرقی با حضور در شهر خامنه از نزدیک در جریان امور جاری شهرداری خامنه قرار گرفت. دکتر محمدزاده که پیرو دستور استاندار آذربایجان شرقی مبنی بر احیای منزل پدری مقام معظم رهبری، به شهر خامنه سفر کرده […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، دکتر محمدزاده معاون اقتصادی و امور بین الملل استاندار آذربایجان شرقی با حضور در شهر خامنه از نزدیک در جریان امور جاری شهرداری خامنه قرار گرفت.

    دکتر محمدزاده که پیرو دستور استاندار آذربایجان شرقی مبنی بر احیای منزل پدری مقام معظم رهبری، به شهر خامنه سفر کرده بود، طی جلسه ای با شهردار خامنه جویای اقدامات انجام یافته در جهت تحقق این طرح شد.

    مهندس شریفی شهردار خامنه در این جلسه ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از سفر دکتر محمدزاده به شهر خامنه و پیگیری ها، مساعدت ها و رهنمون های ایشان، گزارشی از اقدامات شهرداری درباره تحقق طرح مذکور ارائه نموده و افزود: در جلساتی که با حضور ریش سفیدان و معتمدین شهر تشکیل شد توانستیم ضمن شناسایی و تثبیت ملک مذکور مقدمات توافق با مالکان ملک را فرهم آوریم. وی ادامه داد: اخیراً نیز پیرو  دستور فرماندار محترم شبستر و مصوبه کمیته برنامه ریزی شهرستان شبستر مقرر گردید که اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ظرف مدت ۳ ماه عملیات مطالعه ملک مذکور را به اتمام رسانده و نتیجه را گزارش نمایند تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

    در ادامه دکتر محمدزاده به منظور فراهم نمودن مقدمات اجرای  این طرح از سوی استانداری و نیز تسریع در روند اجرای آن قول مساعدت داده و افزود: امید است که به حول و قوه الهی با به ثمر رسیدن این مهم زمینه توسعه و شکوفایی شهر ولایت مهیا گردد.

    در ادامه معاون اقتصادی استاندار افزود: طرح بازگشایی کارخانه نساجی شهر خامنه نیز در سند تدبیر و توسعه پیش بینی گردیده و امیدواریم که گره مشکلی این کارخانه تولیدی نیز مرتفع گردد

    ایشان همچنین به احداث شهرک صنفی به عنوان طرح دیگر شهرداری خامنه در راستای اشتغالزایی برای جوانان شهر اشاره داشته و از سوی استانداری قول هرگونه مساعدت و همکاری برای اجرایی شدن این طرح و رفع موانع و مشکلات آن من جمله بحث تغییر کاربری ملک مورد نظر را ارائه نمود. ایشان در ادامه ضمن بررسی طرح های سرمایه گذاری شهرداری و ارائه راهکارهایی برای توسعه و رونق شهر، افزود: امید است که جذب سرمایه گذار و همچنین اجرای طرح احیای ملک پدری مقام معظم رهبری، زمینه ساز توسعه و پیشرفت شهر خامنه گردد.

    IMG_9090 IMG_9095
    IMG_9103

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات