شهرداری خامنه

امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف است با 2024 , March 19 , Tuesday - ساعت ۰۷:۳۱:۲۰

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 28 آذر 1396 - 17:34
  • شما اینجا هستید : تصاویر
  • کد مطلب : 11776
  • مراسم تکریم و معارفه شهردار خامنه برگزار شد

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مراسم تکریم و معارفه شهردار خامنه رأس ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۹۶/۹/۲۸ با حضور مهندس مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مهندس منصور طالب پور فرماندار شهرستان شبستر، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستر، اعضای شورای […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مراسم تکریم و معارفه شهردار خامنه رأس ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۹۶/۹/۲۸ با حضور مهندس مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مهندس منصور طالب پور فرماندار شهرستان شبستر، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستر، اعضای شورای تأمین و شورای اداری شهرستان شبستر، مهندس کریمی پور کارشناس امور شهری و شوراهای فرمانداری، فرمانده کلانتری ۱۴ خامنه، جانشین فرمانده حوزه مقاومت شهید اشرفی، رؤسای ادارات و مدیران مدارس،اعضای شورای اسلامی دور چهارم و پنجم شهر خامنه، خانواده های معزز شهدا و جمعی از ریش سفیدان و بزرگان شهر در محل سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی حاج سید جواد خامنه ای برگزار و ضمن تقدیر از زحمات مهندس بابک شریفی شهردار سابق خامنه، مهندس حمید نیکورأی به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

     

    در این مراسم علی غضنفری رئیس دوره چهارم و سخنگوی دوره پنجم شورای اسلامی شهر خامنه در سخنانی ضمن خیرمقدم گویی و تقدیر و تشکر از مسئولان و میهمانان، از زحمات شریفی شهردار سابق و حسن شفائی مقدم سرپرست شهرداری خامنه تقدیر کرد و افزود: شورای شهر خامنه فعالیت های خود را حول محور فرمایشات مقام معظم رهبری پیگیری می کند و با تمام توان درصدد رفع مشکلات شهری تلاش خواهیم نمود.
    وی ادامه داد: سعی خواهیم نمود تا همدل و همراه با مهندس نیکورأی شهردار جدید خامنه در مسیر رشد، توسعه و تعالی روزافزون شهر ولایت گام برداریم.

     

    در ادامه امام جمعه شهرستان شبستر ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد عمرانی مهندس شریفی و فعالیت های فرهنگی صورت گرفته با تلاش ایشان و اعضای شورای شهر، افزود: تلاش مسئولین شهر خامنه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی ستودنی است و امیدوارم که این روند با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی جدید شهر کمافی السابق ادامه یابد.
    حجت السلام و المسلمین حاج آقا محمدزاده بر لزوم وحدت و همدلی فی مابین شهردار، اعضای شورای اسلامی و مردم تاکید کرد.

     

    مهندس شریفی شهردار سابق خامنه هم با تقدیر و تشکر از مسئولین، مردم و اعضای شورای دور چهارم و پنجم شهر خامنه گفت: تلاش بنده در طول مدت سه سال و نیم فرصت خدمت در شهر ولایت، بر این بود تا با همکاری و همدلی اعضای شورای دور چهارم شهر خامنه برای عمران و آبادانی شهر از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.
    شریفی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان شهرداری خامنه و ارائه گزارشی مختصر از اقدامات صورت گرفته، ادامه داد: در این مدت تلاش کردیم که در مسیر خدمت به شهروندان و مناطق مختلف شهر با رعایت عدالت ارائه خدمت نماییم و پروژه هایی در خور شأن جایگاه شهر خامنه و مردم شریف و با فرهنگ آن اجرا کنیم.

     

    در این مراسم مهندس طالب پور فرماندار شهرستان شبستر عمران و آبادانی شهر را نتیجه تلاش مسئولان و همکاری شهروندان دانسته و ادامه داد: مهم ترین اولویت شهردار جدید باید اتمام پروژه های نیمه تمام باشد.
    فرماندار شهرستان شبستر با تأکید بر اینکه شهرداران و اعضای شورای شهر نباید مردم را نا امید کنند، افزود: حرکت رو به جلو در دوران شهردار جدید نیز باید با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد که باتوجه به انتخاب یک نیروی کارآمد توسط اعضای شورای اسلامی شهر و سابقه درخشان و کارنامه پربار مهندس نیکورای، این مهم دور از انتظار نخواهد بود.

     

    مهندس مرتض علیخانی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های مهندس شریفی شهردار سابق و آرزوی موفقیت برای مهندس نیکورأی شهردار جدید خامنه گفت: خوشبختانه تمامی مسئولین و خادمین مردم در تلاش اند تا با ارائه خدمات مطلوب و شایسته آرامش و آسایش بیش از پیش مردم را فراهم آورند.
    علیخانی همراهی و مشارکت مردم را جزء لاینفک مدیریت شهری دانسته و افزود: همراهی و مشارکت مردم یک اصل مهم در حصول توفیق خدمت شایسته به مردم برای مسئولین است که این مهم به خوبی در شهر خامنه متجلی می باشد.

     

    در ادامه مراسم مهندس نیکورأی شهردار جدید خامنه نیز ضمن تقدیر و تشکر از استاندار آذربایجان شرقی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، فرماندار شهرستان شبستر و اعضای شورای اسلامی و مردم شهر خامنه افزود: امیدوارم با تکیه بر خداوند متعال و با کمک پرسنل شهرداری و با همکاری و همدلی اعضای شورای اسلامی بتوانیم اقدامات مؤثری در راستای توسعه، عمران و آبادانی بیش از پیش شهر خامنه انجام داده و پاسخگوی اعتماد اعضای شورای اسلامی و مردم شریف و ولایتمدار خامنه باشیم.

     

    در ادامه حکم انتصاب مهندس نیکورای به عنوان شهردار جدید خامنه که به امضای دکتر مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی رسیده بود توسط مهندس کریمی پور کارشناس امور شهری و شوراهای فرمانداری شهرستان شبستر قرائت و به شهردار جدید خامنه اهدا شد.

     

    پخش کلیپ گزارش عملکرد چهار ساله شهرداری و شورای اسلامی دور چهارم شهر خامنه، تجلیل از زحمات مهندس شریفی و اعضای شورای دور چهارم و اهدای لوح تقدیر و هدایا، از دیگر بخش های این مراسم بود.

     

    گزارش تصویری:

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات