شهرداری خامنه

امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 27 , Saturday - ساعت ۰۰:۲۵:۴۵

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 22 اسفند 1394 - 21:22
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 7446
  • مجمع عمومی سالانه جمعیت خیریه و مراسم یادبود درگذشتگان سال ۹۴ برگزار گردید.

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مجمع عمومی پایان سال هیأت مدیره‌ و هیئت امنای جمعیت خیریه خامنه ای های مقیم تهران و مراسم یادبود متوفیان سال ۹۴ شهر خامنه در محل حسینیه خامنه ایهای مقیم تهران و دفتر جمعیت خیریه در شهر تهران برگزار شد. در این مراسم که با حضور […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مجمع عمومی پایان سال هیأت مدیره‌ و هیئت امنای جمعیت خیریه خامنه ای های مقیم تهران و مراسم یادبود متوفیان سال ۹۴ شهر خامنه در محل حسینیه خامنه ایهای مقیم تهران و دفتر جمعیت خیریه در شهر تهران برگزار شد.

    در این مراسم که با حضور  شهردار، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی و  کارکنان شهرداری خامنه،رییس و اعضای جمعیت خیریه خامنه‌ای‌های ، صندوق مهدیه خامنه ایهای مقیم تهران ، شرکت بیست و هیات چهارده معصوم  و برخی از ساکنان شهر خامنه ،خانواده‌های درگذشتگان، برگزار گردید رئیس هیأت مدیره‌ی جمعیت خیریه خامنه‌ای‌های مقیم تهران ضمن اعلام بیلان کاری این جمعیت از ارائه کمک‌های خیرخواهانه مردم خامنه تقدیر و تشکر نموده و گزارشی از محل صرف این کمک‌ها ارائه نمود. وی در ادامه با تقدیر و تشکر از تلاش‌های مهندس شریفی شهردار خامنه، افزود: خوشبختانه شهرداری با اجرای طرح‌های عمرانی مناسب ساختار شهری را دگرگون نموده و مهندس شریفی در حد توان و بودجه شهرداری در آبادسازی خامنه از هیچ تلاشی دریغ ننموده است و این وظیفه‌ی ما و اهالی خامنه است تا دست در دست هم و با اهدای کمک‌های مالی خود، شهرداری را در اجرای طرح‌های عمرانی بیشتر و بهتر یاری نماییم. مهندس ایلاتی در ادامه از تخصیص کمک‌های مالی جهت احداث خانه سالمندان شهر خامنه و طرح الکترونیک سازی موزه هدایای خامنه و همچنین تلاش جهت پرداخت بدهی‌های کارخانه نساجی و راه‌اندازی مجدد آن خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا با مساعدت‌های بیشتر مردم در سال ۹۵ دیگر مشکلات شهر را نیز مرتفع سازیم.

    قبل از شروع این مراسم و طی جلسه با اعضای هیات مدیره و رییس جمعیت خیریه و صندوق مهدیه برخی موانع و مشکلات پیش روی توسعه شهر خامنه بررسی گردید.

    در پایان این مراسم نیز گزارشی از عملکرد دو ساله شهرداری ارائه شد.

    روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه از تلاشها و مساعدت های صادقانه جناب مهندس ایلاتی رییس محترم جمعیت خیریه خامنه ایها و  تمامی اعضای این جمعیت مهندس نگاری رییس محترم صندوق مهدیه و اعضای محترم این صندوق و رییس و اعضای محترم شرکت بیست و چهارده معصوم که همیشه یار و یاور شهرداری و تمامی ارگانها و ادارات شهرخامنه بوده و با کمک های نقدی و غیر نقدی اسباب پیشرفت و آبادنی شهر ولایت را فراهم مینمایند تقدیر و تشکر مینماید.

    جمعیت خیریه خامنه ایهای مقیم تهران در سال ۱۳۲۵ تأسیس و در سال ۱۳۴۲ به عنوان اولین جمعیت خیریه رسمی دارای اساسنامه در سطح کشور شناخته شد که از بانیان اولیه آن آقایان مخلصی-امامی -صمدیان پور- روایی – مسگرزاده – یحیی پور – بنایی بودند.

    محل دائمی دفتر مرکزی این جمعیت، ساختمان حسینیه خامنه ایها  واقع در تهران، خیابان قصردشت می باشد.

    IMG_2285  IMG_2293 IMG_2297 IMG_2309  IMG_2347 IMG_2369 IMG_2370 IMG_2375  IMG_2384 IMG_2398 IMG_2409  IMG_2424 IMG_2428 IMG_2434 IMG_2441 IMG_2444

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها