شهرداری خامنه

امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , March 29 , Friday - ساعت ۱۳:۴۴:۳۴

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 21 دی 1394 - 14:17
  • شما اینجا هستید : بدون دسته > تصاویر
  • کد مطلب : 6470
  • فرماندار شبستر : احیاء خانه و املاک پدری مقام معظم رهبری در شهر خامنه یک پروژه فرا استانی و ملی است

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، کمیته برنامه ریزی شهرستان با حضور اعضای کمیته به ریاست فرماندار شهرستان شبستر و با حضور مدیر کل دامپزشکی استان روز یکشنبه ۹۴/۱۰/۲۰ در محل سالن اجتماعات بخشداری مرکزی برگزار گردید. یکی از بخش های این جلسه که با تلاوتی چند از کلام الله کریم آغاز […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، کمیته برنامه ریزی شهرستان با حضور اعضای کمیته به ریاست فرماندار شهرستان شبستر و با حضور مدیر کل دامپزشکی استان روز یکشنبه ۹۴/۱۰/۲۰ در محل سالن اجتماعات بخشداری مرکزی برگزار گردید.

    یکی از بخش های این جلسه که با تلاوتی چند از کلام الله کریم آغاز گردید و با ارائه گزارش هایی از سوی رؤسای ادارات جهاد کشاورزی ، آب و فاضلاب روستایی ، بنیاد مسکن و نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه یافت، ارائه گزارش عملکرد عمرانی دو ساله شهرداری خامنه بود.

    بابک شریفی شهردار خامنه در ارائه گزارش خود ضمن اشاره به پروژه های عمرانی اجرا شده و یا در دست اجرا و بیان میزان اعتبارات هزینه شده در این پروژه‌ها(از قبیل آسفالت ریزی ها، احداث تالار شهر ، جدول گذاری و پیاده رو سازی، احداث ساختمان جدید شهرداری، ساماندهی میادین و پارک‌ها ، یادمان شهدا و پارک مصلی ، نوسازی ناوگان موتوری و خرید آتش نشانی و مینی لودر و…..) افزود: شهرداری خامنه توانسته علی رغم رویارویی با مشکلات مالی عدیده  در کنار توجه به جایگاه اجتماعی و برنامه های فرهنگی و اجتماعی همانند سال ۹۳ در سال جاری نیز به وظایف عمرانی و خدماتی خود تا حد قابل قبولی عمل نماید.

    وی در ادامه با اشاره به دستور ویژه استاندار آذربایجان شرقی در سفر اخیرشان به شهر خامنه مبنی بر حل بدون وقفه مشکلات شهر خامنه با همکاری تمامی دستگاه های ذیربط، اظهار امیدواری کرد که: با تلاشهای همه ارگان ها و سازمان های ذیربط بتوانیم هر چه سریعتر بر مشکلات خامنه فایق آییم. چرا که این شهر به عنوان نمادی از ولایت و اجداد خاندان بزرگوار ولی امر مسلمین جهان بوده و لذا نیازمند توجهی خاص و درخور از سوی تمامی دستگاه های متولی می باشد.

    مهندس شریفی از پیگیری جدی شهرداری در بحث احیای منزل پدری مقام معظم رهبری خبر داده و افزود: در جلساتی که با حضور مالکان فعلی ملک مذکور داشتیم توانستیم تا بخشی با آنان به تفاهم اولیه برسیم.

    شهردار خامنه با اشاره به برنامه پنجساله شهرداری و توجه ویژه شهرداری به امر رونق گردشگری شهر جهت توسعه اقتصادی افزود: جدای از بعد فرهنگی و معنوی احیاء املاک اجدادی مقام معظم رهبری به عنوان مهمترین موضوع  ، در رسیدن به نقطه مطلوب جذب گردشگر نیز ، شهر خامنه و به طبع  آن شهرستان شبستر و استان آذربایجان شرقی از آن بهره مند خواهند گردید.

    وی با اشاره به درختان چنار کهنسال خامنه و منطقه گردشگری قره کهریز به عنوان دیگر جاذبه های گردشگری شهر افزود: خوشبختانه درختان چنار خامنه به عنوان صدمین اثر طبیعی به ثبت ملی رسیده است ولی متأسفانه مجموعه ای که هم اکنون در این محل برپاست مشکلات و نواقص بسیار زیادی دارد و درخور گردشگران  و این اثر ملی نیست و امیدواریم با تخصیص اعتبار تصویبی از محل ماده ۱۸۰  که با مساعدت و توجهات ویژه فرماندار محترم تصویب گردیده بتوانیم به زودی شاهد نوسازی و رونق این مکان نیز باشیم لیکن به جهت ناکافی بودن اعتبار تصویبی و درصورت عدم تخصیص به نتیجه مطلوب مورد نظر نخواهیم رسید که در این میان همکاری میراث فرهنگی نیز لازمه مهم آن می باشد.

    در ادامه ایشان با اشاره به منطقه قره کهریز نیز بعنوان مجتمع بین راهی شهرستان که همه روزه  گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند افزود: متأسفانه از کمبود امکانات رنج می برد و انشاءالله با تأمین اعتبارات لازم بتوانیم مشکلات این منطقه پر گردشگر را نیز بهبود بخشیم.

    شریفی از قنوات شهر خامنه یاد کرده و ادامه داد: در برخی از شهر ها وجود حتی یکی از همین قنوات موجب جذب گردشگر شده و یکی از جاذبه های گردشگری محسوب می شود ، حال آنکه شهر خامنه و شهرستان شبستر علی رغم برخورداری از قنوات بسیار از این مهم محروم مانده است . و لازم است برای تامین آب زراعی و شرب شهرها و روستاهای اطراف این قنوات لایروبی ، ثبت ملی و حفاظت گردند که در این مسیر توجه ویژه اداره جهاد کشاورزی لازم و ضروری می باشد. ،

    شریفی در خاتمه ضمن قدردانی از تمامی عوامل اجرایی شهرستان به ویژه فرماندار محترم شهرستان اظهار امیدواری کرد: انشاءالله با تدابیر خردمندانه و ارزشمند دولت محترم تدبیر و امید و استاندار محترم و فرماندار معزز و محترم شهرستان شبستر بتوانیم شاهد شکوفایی بیش از پیش شهرستان شبستر و شهر خامنه باشیم .

    بعد از پایان ارائه گزارش عملکردی دستگاه‌های اجرایی فرماندار شهرستان شبستر ضمن تقدیر  و تشکر از ارائه عملکرد دستگاه‌ها، به سفر استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان شبستر اشاره نموده و افزود: دستور ویژه استاندار محترم و تأکید ایشان بر احیای منزل پدری مقام معظم رهبری، با توجه به اهمیت زیاد موضوع و بعد ویژه استانی و شهرستانی آن، ما را موظف ساخته که با همکاری و همدلی تمامی ارگان ها نسبت به تحقق این مهم تلاش نماییم.

    وی با اشاره به سفر خارج از برنامه و غافلگیر کننده استاندار به شهر خامنه و تقدیر از شهردار خامنه افزود: با اینکه حضور جناب آقای استاندار در شهر خامنه خارج از برنامه سفر ایشان به شهرستان شبستر بود ولی آمادگی شهرداری خامنه در استقبال از ایشان واقعاً ستودنی است.

    ایشان از شهردار خامنه به دلیل توضیحات جامع و کامل در بازدید آقای استاندار از شهر خامنه تقدیر نموده و تاکید داشت :  ‌احیاء خانه و املاک پدری مقام معظم رهبری در شهر خامنه یک پروژه فرا استانی و ملی است، و احیای آن  از یک سو به دلیل مسائل فرهنگی و معنوی حاصله و از دیگر سو به لحاظ جذب گردشگر برای شهرستان و حتی استان دارای اهمیت بسیار زیادی است و بایستی با همکاری تمام دستگاه‌های ذیربط در اولویت کار قرار گیرد تا هر چه زودتر به سرانجام رسد.

    فرماندار شهرستان شبستر ضمن دستور به سازمان میراث فرهنگی جهت مطالعه و تهیه طرح فنی و توجیهی و فرهنگی آن، دستوراتی جهت تشکیل کارگروه ویژه در شهرستان برای رسیدگی به این مهم صادر نمودند.

    بعد از آن نیز بندهایی از صورت جلسه برای اجرایی شدن تصویب گردید.

    Picture 106


    Picture 063
    Picture 088
    Picture 098



    Picture 141 Picture 146 Picture 149


    Picture 185
    Picture 189 Picture 159Picture 176
    Picture 195

     



    Picture 209


    Picture 278

     

    در انتهای کمیته برنامه ریزی شهرستان از عوامل مبارزه با آنفلونزای پرندگان تجلیل شد.
    Picture 321 Picture 340
    Picture 388 Picture 422 Picture 465

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات