شهرداری خامنه

امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 27 , Saturday - ساعت ۱۷:۳۵:۴۷

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 4 تیر 1397 - 20:50
  • شما اینجا هستید : تصاویر
  • کد مطلب : 13005
  • عملیات آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهری به صورت گسترده در سطح شهر خامنه انجام می شود.

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه از اجرای سه مرحله ای عملیات آسفالت ریزی خیابان ها و معابر سطح شهر خامنه در سال ۹۷ خبر داد. مهندس نیکورأی اظهار داشت: بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته پروژه آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهری خامنه طی سه […]

    image_2018_06_24-23_37_34_723_SZPبه گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه از اجرای سه مرحله ای عملیات آسفالت ریزی خیابان ها و معابر سطح شهر خامنه در سال ۹۷ خبر داد.
    مهندس نیکورأی اظهار داشت: بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته پروژه آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهری خامنه طی سه مرحله و با هدف تأمین رفاه و آسایش شهروندان، تسهیل در تردد وسایط نقلیه و ساماندهی و بهسازی معابر شهری انجام می شود.
    شهردار خامنه افزود: در مرحله اول این پروژه ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت خیابان ها و معابر دارای آسفالت فرسوده و آسفالت ریزی کوچه ها و معابر فرعی نوساز و فاقد آسفالت در دستور کار شهرداری خامنه قرار گرفت که هم اینک نیز در دست اقدام قرار دارد.
    وی ادامه داد: بعد از اتمام مرحله اول پروژه آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهر خامنه، مرحله دوم و سوم این پروژه نیز به تدریج در سه ماهه دوم و سه ماهه سوم سال جاری عملیاتی خواهند شد.
    نیکورأی افزود: بخشی از عملیات آسفالت ریزی مرحله اول این پروژه به صورت دستی در کوی فرهنگیان، انتهای خیابان ولیعصر، ضلع شرقی کوی لادن، کوچه غربی انتهای کوی نساجی، کوی مخابرات، حاشیه میدان معلم، کوچه های کوی بهار، حاشیه خیابان شیخ محمد خیابانی، کوی بند، کوچه های کوی میرپنج، کوی باقرآباد، حاشیه میدان شهرداری، محوطه منطقه گردشگری قره کهریز و به تدریج دیگر خیابان ها و معابر سطح شهر و بخشی دیگر به صورت کاملاً مکانیزه و توسط ماشین آلات مخصوص آسفالت ریزی در خیابان امام خمینی(ره)، بلوار آیت الله خامنه ای و خیابان شیخ محمد خیابانی انجام شده و همچنان در دیگر محلات شهر نیز ادامه خواهد داشت.
    نیکورأی با اشاره به اینکه بخشی از این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری و بخش دیگر آن به صورت ذیحسابی و با موافقت نامه مشخص اجرا می گردد افزود: اولویت های آسفات ریزی براساس ارزیابی و آماربرداری کلی از سطح شهر تعیین شده است ولی با این حال کلیه همشهریان عزیز می توانند در صورت شناسایی محلاتی که در آنها نیاز بیشتری برای آسفالت ریزی احساس می شود، درخواست کتبی خود را به شهرداری خامنه ارائه نمایند تا پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان مربوطه اقدام لازم در خصوص درخواست ایشان انجام شود.
    شهردار خامنه جلب رضایت شهروندان را مهمترین اولویت شهرداری خامنه عنوان کرد و افزود: بعد از اتمام این سه مرحله شاهد ساماندهی و بهسازی وضعیت نامناسب آسفالت خیابانها و معابر اصلی و فرعی شهر خامنه خواهیم بود و از این حیث نقصانی در شهر وجود نخواهد داشت.

    IMG_6193 IMG_6208 IMG_6213 IMG_6217 IMG_6224 IMG_6236 IMG_6244 IMG_6249 IMG_6257 IMG_6273 IMG_6279 IMG_6298

     

    IMG_6306 IMG_6308

     

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها