شهرداری خامنه

امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 26 , Friday - ساعت ۱۹:۲۵:۲۳

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 5 اسفند 1398 - 14:29
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 15570
  • طرح استقبال از نوروز ۹۹ شهرداری خامنه آغاز شد

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس افشین پورنعمت فرزانه مسئول خدمات شهری شهرداری خامنه از آغاز طرح استقبال از بهار و نوروز ۹۹ خبر داد. پورنعمت ضمن عرض تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو، به تشریح این طرح پرداخت و در این باره گفت: طرح استقبال از بهار و نوروز ۹۹ به […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس افشین پورنعمت فرزانه مسئول خدمات شهری شهرداری خامنه از آغاز طرح استقبال از بهار و نوروز ۹۹ خبر داد.
    پورنعمت ضمن عرض تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو، به تشریح این طرح پرداخت و در این باره گفت: طرح استقبال از بهار و نوروز ۹۹ به منظور جلب رضایت شهروندان و استقبال شایسته از میهمانان و مسافران نوروزی و همچنین آماده سازی مناسب فضای شهری توسط شهرداری خامنه اجرا می شود.
    وی افزود: نصب المان های نوروزی، رنگ آمیزی جداول، شستشوی معابر، تنظیف و پاکسازی، لکه گیری آسفالت خیابانها و معابر و گلکاری گسترده در سطح شهر از جمله اقداماتی است که در راستای این طرح انجام خواهند شد.
    مسئول خدمات شهری شهرداری خامنه اظهار داشت: تنظیف و پاکسازی سطح شهر در قالب طرح خدمات محله محور صورت خواهد گرفت و با اجرای آن محیط شهری از هر گونه زباله و نخاله های ساختمانی عاری خواهد شد.
    وی اظهار داشت: سفره های هفت سین نیز همچون دو سال گذشته با بهره گیری از ایده های نو و خلاقانه توسط عوامل داخلی شهرداری اجرا و در سطح شهر قرار داده خواهند شد.
    پورنعمت افزود: به منظور حفظ طراوت و شادابی و زیبایی بصری شهر، فضاسازی محیطی و آذین بندی میادین و معابر از اموری است که انجام خواهد شد.
    وی ادامه داد: ساماندهی و توسعه گلخانه شهرداری انجام شده و گل های فصلی مورد نیاز برای زیباسازی بصری شهر در داخل همین گلخانه تولید و تکثیر شده اند که این کار سهم قابل توجهی نیز در کاهش هزینه های ناشی از خرید گل و نهال داشته است.
    پورنعمت در ادامه افزود: کاشت نهال و افزایش سرانه فضای سبز از دیگر اقداماتی است که در آستانه سال نو و همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری انجام خواهد شد.
    مسئول خدمات شهری شهرداری خامنه در پایان ابراز امیدواری کرد تا با بهره گیری از حداکثر امکانات بتوان محیطی مناسب برای شهروندان و مکانی شایسته برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی فراهم نمود تا خاطرات خوشی از سفر به خامنه در یادها ثبت شود.

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها