شهرداری خامنه

امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 20 , Saturday - ساعت ۱۹:۴۳:۲۸

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 26 دی 1394 - 09:47
  • شما اینجا هستید : بدون دسته > تصاویر
  • کد مطلب : 6549
  • شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، در شهر خامنه تشکیل جلسه داد

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر روز پنج‌شنبه ۹۴/۱۰/۲۴ رأس ساعت ۹:۳۰ با حضور فرماندار و بخشداران مرکزی،صوفیان و تسوج ، شهرداران ،مدیران ادارات شهرستان ،اعضای شورای اسلامی ، مدیران شهری  و جمعی از ریش سفیدان و پیشکسوتان فرهنگی و اجتماعی شهر خامنه در محل […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر روز پنج‌شنبه ۹۴/۱۰/۲۴ رأس ساعت ۹:۳۰ با حضور فرماندار و بخشداران مرکزی،صوفیان و تسوج ، شهرداران ،مدیران ادارات شهرستان ،اعضای شورای اسلامی ، مدیران شهری  و جمعی از ریش سفیدان و پیشکسوتان فرهنگی و اجتماعی شهر خامنه در محل سالن اجتماعات شهرداری خامنه برگزار گردید.

    در ابتدای این جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله کریم و اجرای سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید، شریفی شهردار خامنه ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، به ارائه گزارشی مختصر از اقدامات شهرداری در رابطه با موضوعات فرهنگی و اجتماعی پرداخت .

    وی با اشاره به این نکته که شهرداری خامنه در کنار اجرای پروژه‌ها و اقدامات عمرانی توجه ویژه ای به مباحث فرهنگی و اجتماعی دارد، افزود: در برنامه های کاری این شهرداری و اهداف آن اقدامات فرهنگی گاه بر اقدامات عمرانی ارجح‌تر هستند، چرا که آرمان ما این است که اگر جامعه از فقر فرهنگی رنج نبرد و موضوعات فرهنگی و اجتماعی به بهترین شکل پرداخت گردند ، اقدامات عمرانی و خدماتی نیز به طبع از آن به بهترین شکل ممکن اجرا خواهند شد.

    شریفی با اظهار امیدوار مبنی بر ریشه کن شدن اعتیاد، عنوان کرد: امیدواریم با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی منطقه بتوانیم گامی بزرگ در راستای مرتفع نمودن این بلای خانمان سوز برداریم.

    سخنرانی کارشناسان استانی و شهرستانی در باب اعتیاد و آسیب‌های آن بر خانواده‌ها و به طبع از آن بر جامعه و نیز معرفی انواع مواد اعتیادآور و تشریح عواملی که منجر به اعتیاد می شوند و همچنین سرانه مصرف مواد مخد در کشور از دیگر بخش های این مراسم بود.

    در ادامه مراسم سید سعید کاشانی فرماندار شهرستان شبستر ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در دستگاه‌های ذیربط، افزود: متأسفانه معضل اعتیاد و آثار سوء آن بلایی است که امروزه خانواده‌ها و جامعه به طرق مختلف از نزدیک و یا از دور با آن در تماس‌اند که حتی از آن می‌توان به عنوان سلاحی کاربردی در جنگ نرم بر علیه کشورها نام‌ برد.

    وی با اشاره به اینکه متأسفانه به دلیل عدم آشنایی درست خانواده‌ها و ضعف اطلاع‌رسانی به مردم در مورد اعتیاد و مواد مخدر، روزبه روز بر تعداد معتادان افزوده و سن معتادین نیز کاهش می‌یابد، افزود: بایستی آموزش و پرورش و مدارس و دانشگاه‌ها شرایطی را بوجود بیاورند که با برگزاری کلاس‌ها، دوره‌ها و همایش‌ها بتوانند دانش آموزان و دانشجویان را که خطرپزیرترین قشر جامعه می‌باشند، با اعتیاد و آسیب‌های ناشی از آن آشنا کرده و با آگاه نمایند.

    فرماندار شهرستان شبستر ادامه داد : هدف از اجرای این قبیل جلسات رفع تکلیف و یا صرفاً ارائه یک صورت جلسه نیست بلکه با اجرای این قبیل نشست‌ها به دنبال یافتن راه‌کاری کاربردی برای ریشه‌کن کردن این معضل اجتماعی هستیم و امیدواریم که تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان همدل و همزبان با یکدیگر و با اجرای بیش از پیش اقدامات کارساز فرهنگی و اجتماعی خود در راستای آگاه‌سازی مردم و جامعه گام بردارند.

    در خاتمه جلسه نیز فرماندار و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و نیز جمعی از ریش سفیدان و بازنشستگان فرهنگی شهر خامنه که به عنوان میهمان ویژه به این مراسم دعوت شده بودند به بحث و تبادل نظر و ارائه را‌هکار پرداختند.

    Picture 731
    Picture 958
    Picture 749

     


    Picture 797
    Picture 822
    Picture 925


    Picture 878


    Picture 943

    Picture 932
    Picture 948 Picture 901 Picture 913 Picture 923 Picture 937
    Picture 941 Picture 991 Picture 845

    Picture 919

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها