شهرداری خامنه

امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 20 , Saturday - ساعت ۰۶:۵۹:۱۵

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 20 مهر 1393 - 22:38
  • شما اینجا هستید : اخبار عمومي > بدون دسته
  • کد مطلب : 1864
  • شهروندان خوش حساب نشان شهروند نمونه و جایزه میگیرند.

      

    براساس پیشنهاد شهردارو تصویب  شورای اسلامی شهر خامنه شهروندان خوش حساب علاوه بر دریافت جایزه بر اساس قرعه کشی نشان شهروند نمونه و خوش حساب دریافت می کنند. بابک شریفی شهردار خامنه با اعلام این مطلب افزود:این طرح به منظور تشویق شهروندان برای پرداخت عوارض پسماند ، نوسازی و کسب و پیشه از سوی شورای اسلامی […]

    براساس پیشنهاد شهردارو تصویب  شورای اسلامی شهر خامنه شهروندان خوش حساب علاوه بر دریافت جایزه بر اساس قرعه کشی نشان شهروند نمونه و خوش حساب دریافت می کنند.

    بابک شریفی شهردار خامنه با اعلام این مطلب افزود:این طرح به منظور تشویق شهروندان برای پرداخت عوارض پسماند ، نوسازی و کسب و پیشه از سوی شورای اسلامی شهر خامنه  تصویب و تا پایان آبان ماه سالجاری قابل اجراست.وی ادامه داد: شهروندان محترم پس از پرداخت قبوض مربوطه که از روز چهارشنبه مورخ 93/7/23در سطح شهر توزیع خواهند شد فیش مربوطه را جهت دریافت برگه شرکت در قرعه کشی به واحد درآمد شهرداری خامنه ارائه نمایند. شریفی اعلام کرد: با توجه به اینکه زمان و فرصت شرکت در این قرعه کشی محدود است از شهروندان محترم تقاضا میگردد در اوایل مهلت  پرداخت نسبت به واریز عوارض و دریافت  برگه اقدام نمایند. بدیهی است بعد از پایان مهلت مذکور تسهیلاتی برای شهروندانی که عوارض را بموقع پرداخت ننموده اند وجود نخواهد داشت . شریفی در ادامه گفت :شهروندان جهت پویایی بیشتر شهر و اجرای بهتر و کیفی تر برنامه های عمرانی و خدماتی عوارض خود را بموقع پرداخت نمایند چراکه لازمه پیشرفت هر شهر مشارکت شهروندان در اداره امور شهری و شهرداری می باشد  و جهت تحقق اهداف و برنامه های شهرداری لازم است شهروندان نسبت به پرداخت به مواقع عوارض شهرداری اقدام کنند تا در اجرای طرح های عمرانی  مشکلی ایجاد نشود.

    مهندس شریفی ادامه داد:شهرداری خامنه به نوعي از كسب در آمدهای کلان ، كارخانجات و سایر منابع در آمدی پایدار محروم و یکی از مهمترين منابع تامین اعتباری همان عوارض و خودیاری و مشارکتهای مردمی است، و به معناي واقعي اين مردم شهر هستند كه با یستی با پرداخت به موقع عوارض و خودياري  به پيشرفت امور خدماتي و عمرانی شهربه شهرداري كمك  كنند، مردم فرهنگی خامنه  از گذشته هميشه يار و حامي شهرداري بوده اند که احداث پروژه ها  و مشارکتهای مردمی طی سالیان گذشته از نمودهای اصلی آن است وهمچنان شهرداري را از خود دانسته و کمک و یاور شهرداری خواهند بود.همه ما به خوبي ميدانيم داشتن شهري زيبا مستلزم رعايت يك سري قوانين و مقررات  و البته همكاري همه جانبه شهروندان ميباشد ، و توجه به اين نكته ضروري است كه احساس مسئوليت شهروندان ، در زيبا سازي  و نگهداری پیرامون و محیطهای شهری دخيل و يكي از الزامات  و مسأله اصلي  می باشد كه مي تواند در برنامه ريزي هدفمند جهت زيرسازي و انجام طرحهاي عمراني حامی مادی و معنوی شهرداری باشند .

    شریفی با بیان اینکه : پرداخت به موقع و اندك اندك عوارض شهري ، عمران و توسعه شهري و آبادي شهر را به همراه دارد و  باعث تقويت اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی همچون توسعه معابر و تسهیل عبور و مرور و آسفالت معابر، توسعه و نگهداري فضاي سبز ،كمك به امور فرهنگي ، نظافت و پاكيزگي و اجرای پروژه های  ماندگار و زیرساختی و  زیباسازی محیط شهری مي شود گفت: مبالغ اندك شهروندان باعث تامين منابع در آمدي و حفظ حيات شهرداري مي شود .وی افزود: پرداخت به موقع فيش عوارض ساليانه شهرداري به ما كمك مي كنند تا در اين دوره شهري آباد تر نسبت به گذشته داشته باشيم، و از همه شهروندان با فرهنگ  تقاضا میگردد  براي ارائه هر چه بهتر خدمات شهري شهرداري را ياري نمايند.

    وي نويد داد: كليه پرداخت كنندگان عوارض نوسازي ، بهای خدمات مدیریت پسماند  و کسب و پیشه ضمن شرکت در مراسم قرعه كشي امسال شهرداري  و برخورداری از جوایز ویژه همچون 4 ربع سکه بهار آزادی ، دوچرخه و چندین جایزه ارزنده دیگر، نشان شهروند نمونه و خوش حساب را که به مراتب پر ارزش تر از جوایز می باشد را دریافت می کنند.

    359908f952fb3b0dac4aee531d6f91fb

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها