شهرداری خامنه

امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 19 , Friday - ساعت ۱۰:۵۹:۴۷

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 30 شهریور 1394 - 14:47
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 5392
  • شهردار خامنه : تقارن هفته دفاع مقدس با بهار تعلیم و تربیت ، فرصتی مغتنم در انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل های بعد می باشد .

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه ، بابک شریفی شهردار خامنه در پیامی ، ضمن سلام و درود به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تمامی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری (مدظله […]

    Picture 023
    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه ، بابک شریفی شهردار خامنه در پیامی ، ضمن سلام و درود به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تمامی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و موفقیت دولت و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ، فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت را به مردم شهر فرهنگ و ادب ، دانش آموزان ، دانشجویان ، فرهنگیان و اساتید فرهیخته تبریک و تهنیت گفت .
    بابک شریفی افزود : حفظ آرمان های امام راحل و حقایق و ارزش های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و انتقال این آرمان ها و ارزش ها به نسل های آینده و نسل هایی که این مفاهیم را از نزدیک لمس نکرده اند ، از وظایف بزرگی است که بر دوش هریک از ما قرار دارد بالاخص در شرایط کنونی که جامعه مورد هجمه فرهنگی بیگانگان و دشمنان به طرق مختلف قرار گرفته است .
    وی تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس را فرصتی بس مغتنم در ادای این وظیفه برشمرد و اظهار داشت : تقارن هفته دفاع مقدس که خود بهترین مکتب ایثار و مردانگی است با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی ، نوید بخش این آرمان است که نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با پیروی از ایثار و فداکاری های پدران خود در هشت سال جنگ تحمیلی ، این بار با کسب علم و دانش ، ایران عزیزمان را به قله های رفیع افتخار برسانند .
    شهردار خامنه در ادامه به اهم برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری خامنه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اشاره نموده و افزود : به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس و نقاشی با محوریت هشت سال دفاع مقدس در طول هفته برگزار خواهد گردید . وی غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای خامنه با حضور خانواده های معظم شهدا و جانبازان و مسئولین ادارات شهر ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و تجلیل از آن ها را از دیگر برنامه های شهرداری خامنه دانست .
    شریفی از برپایی ایستگاه صلواتی و فرهنگی و نشر آثار دفاع مقدس با همکاری سایر ارگان ها از جمله پایگاه مقاومت شهید یاغچیان خامنه خبر داد و افزود : شهرداری خامنه همچون سال های قبل با تنظیف و آذین بندی سطح شهر و نصب بنرهای تبریک به استقبال سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس می رود .
    وی با اشاره به حضور در مدارس و به صدا درآوردن زنگ مقاومت ، افزود : شهرداری خامنه در قالب اجرای پروژه مهر ، محوطه مدارس و مسیرهای منتهی به مدارس را تنظیف ، پاکسازی و زیباسازی خواهد نمود .
    در پایان ، شریفی با تبریک مجدد فرارسیدن مهر ماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد که : شهرداری خامنه هم راستا با کشور اسلامی عزیزمان ، همچون گذشته نشر آرمان ها و ارزش های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و فداکاری ها و ایثارگری های شهداء گلگون کفن را در سرلوحه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود خواهد داشت .

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها