شهرداری خامنه

امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , March 29 , Friday - ساعت ۱۶:۱۱:۴۳

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 12 خرداد 1398 - 12:13
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 14462
  • شهردار خامنه از صدور پروانه ساختمانی رایگان برای شهروندان خبر داد

      

    مهندس حمید نیکورأی: شکوفایی اقتصادی شهر یکی از اولویت های مهم شهرداری خامنه است به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه شکوفایی اقتصادی شهر را یکی از اولویت های مهم شهرداری خامنه دانست و افزود: مجموعه شهرداری به عنوان یکی از ارگان های اساسی شهر، در کنار وظایف […]

    مهندس حمید نیکورأی: شکوفایی اقتصادی شهر یکی از اولویت های مهم شهرداری خامنه است

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه شکوفایی اقتصادی شهر را یکی از اولویت های مهم شهرداری خامنه دانست و افزود: مجموعه شهرداری به عنوان یکی از ارگان های اساسی شهر، در کنار وظایف ذاتی خود مسئولیت رسیدگی به اقتصاد، مسکن، اشتغال، رفاه و آسایش شهروندان و… را نیز بر عهده دارد.
    وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی برای ما اقتصاد شهر است تا اقتصاد شهرداری، افزود: در تلاش هستیم تا در کنار رسیدگی به وظایف عمرانی و خدماتی خود، نقشی مؤثر در ابعاد مختلف شکوفایی شهر ایفا نماییم.
    نیکورأی اظهار داشت: یکی از برنامه های شهرداری خامنه در راستای شکوفایی اقتصادی شهر طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان است که هم اکنون آغاز گردیده و عموم شهروندان در صورت تمایل برای ساخت مسکن می توانند با مراجعه به شهرداری خامنه، پروانه ساختمانی رایگان دریافت نمایند.
    وی ادامه داد: این طرح از دو سال قبل و در قالب طرح “صدور پروانه ساختمانی رایگان برای زوج های جوان” آغاز شده بود که این بار با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی و تأیید فرمانداری شهرستان شبستر صدور پروانه ساختمانی برای کلیه شهروندان رایگان خواهد بود.
    نیکورأی افزود: طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان در ادامه طرح احداث مسکن ارزان قیمت و با هدف توانمندسازی شهروندان علی الخصوص جوانان شهر برای احداث مسکن، رونق کسب و کارهای وابسته به مسکن، ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت جمعیت و در راستای تحقق شعار “رونق تولید” در دستور کار شهرداری خامنه قرار گرفته است.

    شهردار خامنه تأکید کرد: چشم پوشی از درآمدهای ناشی از صدور پروانه ساختمانی و جبران آن از طریق کاهش هزینه های جاری، می تواند سهم بزرگی در رونق ساخت و ساز و به تبع آن رونق اقتصادی شهر داشته باشد چرا که رونق ساخت و ساز سبب رونق کسب و کار بسیاری از شغل های مرتبط با مسکن خواهد شد.
    نیکورأی در پایان از تلاش ها و حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان شبستر در خصوص تصویب طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان در شهر خامنه قدردانی نموده و ابراز امیدواری کرد تا اجرای این طرح نقشی مؤثر در شکوفایی اقتصادی شهر و به تبع از آن توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر خامنه ایفا کند.

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات