شهرداری خامنه

امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 16 , Tuesday - ساعت ۱۲:۵۰:۲۴

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 2 اسفند 1396 - 09:48
  • شما اینجا هستید :
  • کد مطلب : 12226
  • امور اداری

      

    حیدر عزیزی – مسئول امور اداری   وظایف سازمانی:  بررسی و شناسایی دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان شهرداری و نظارت بر اجرای آن در قالب برنامه های آموزشی. نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها و مقررات استخدامی، قانون کار و تأمین اجتماعی و مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان. […]

    حیدر عزیزی – مسئول امور اداری

     photo_2018-02-21_09-12-32

    وظایف سازمانی: 

    • بررسی و شناسایی دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان شهرداری و نظارت بر اجرای آن در قالب برنامه های آموزشی.
    • نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها و مقررات استخدامی، قانون کار و تأمین اجتماعی و مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان.
    • نظارت بر حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی.
    • تهیه و تنظیم و نظارت بر طرحهای ارزشیابی سالیانه بر اساس دستورالعملها و آیین نامه ها.
    • بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری وتهیه گزارشات لازم پیرامون مسایل مرتبط جهت مقامات ما فوق.
    • بررسی، ارتقاء و بروز رسانی امکانات رفاهی، ورزشی، بیمه و بازنشستگی کارکنان.
    • مطالعه، طراحی، نظارت بر استقرار فرایندهای بهینه در شهرداری.
    • نظارت در تأمین ارتباط اداری شهرداری با مؤسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات.
    • ثبت لوایح و کلیه نامه های وارده و تنظیم و ارائه آنها جهت طرح در جلسات عمومی شورای شهر و کمیسیونهای فرعی زیر مجموعه آن.
    • تنظیم احکام پرسنلی برای امضاء شهردار و برگزاری جلسات برای حل امور مربوط به پرسنل شهرداری.
    • بررسی امکانات رفاهی ، ورزشی ، بیمه و بازنشستگی کارکنان و پیشنهاد به شهردار.
    • نظارت در تامین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات.
    • تنظیم پرونده های پرسنلی و بایگانی صحیح اسناد و مدارک مربوط به کارکنان در پرونده آنان.
    • نظارت بر انجام امورات دبیرخانه و بایگانی نامه های اداری.
    • انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق و سایر وظایف مربوط به شغل.

     

     

    تلفن تماس: (داخلی ۳) ۴۴-۴۲۴۶۴۳۳۳-۰۴۱

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها
    آخرین ارسال ها
  • امور اداری