شهرداری خامنه

امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 19 , Friday - ساعت ۱۷:۰۵:۱۰

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 4 مرداد 1395 - 00:04
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 8791
  • جلسه بررسی مشکلات آموزشی شهر خامنه برگزار گردید

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، جلسه بررسی مشکلات آموزشی شهر خامنه صبح روز یکشنبه ۹۵/۵/۳ با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس آموزش و پرورش شهرستان شبستر، کارشناسان و مدیران مدارس و جمعی از خیرین بزرگوار شهر در محل سالن جلسات شهرداری خامنه برگزار گردید. در ابتدای این جلسه، شفیعی […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، جلسه بررسی مشکلات آموزشی شهر خامنه صبح روز یکشنبه ۹۵/۵/۳ با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس آموزش و پرورش شهرستان شبستر، کارشناسان و مدیران مدارس و جمعی از خیرین بزرگوار شهر در محل سالن جلسات شهرداری خامنه برگزار گردید.

    در ابتدای این جلسه، شفیعی رئیس شورای اسلامی شهر خامنه ضمن خیر مقدم گویی به حضار و اعضای جلسه، به برخی از مشکلات و موانع موجود در آموزش و مدارس شهر خامنه و لزوم همکاری و همدلی به منظور رفع آنها اشاره نمود.

    سپس در ادامه، سرتیپی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شبستر به مشکلات آموزشی موجود در سطح منطقه اشاره نموده و افزود: علی رغم وجود برخی مشکلات و کمبود فضای آموزشی در سطح شهرستان، خوشبختانه شهر خامنه که از دیر باز نیز به عنوان مهد فرهنگ و ادب منطقه شهرت داشته از فضای آموزشی مناسبی برخوردار بوده و اندک مشکلات موجود را نیز می توان با برنامه ریزی های جامع و کاربردی و همچنین با بهره مندی از مساعدت های خیرین بزرگوار شهر، مرتفع نمود.

    وی در ادامه با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بر لزوم برنامه ریزی به منظور اقامه نماز جماعت در مدارس تأکید نموده و افزود: از آنجایی که نظام آموزشی کشور بر پایه اعتقادات دینی و مذهبی اصیل اسلامی بنیان گردیده لزوم توجه ویژه به مسائل دینی به شدت احساس می شود لذا در نظر داریم تا با خرید و استقرار نمازخانه های پیش ساخته در مدارسی که از نمازخانه برخوردار نیستند، در راستای تحقق این هدف گام برداریم.

    در ادامه این جلسه، ابراهیم ساعدی یکی از خیرین بزرگوار شهر خامنه برای تقبل هزینه خرید و استقرار یک واحد از این نمازخانه ها و هم چنین برای پرداخت کمک هزینه ۵۰۰ میلیون ریالی تکمیل و احداث هنرستان دخترانه شهر خامنه، اعلام آمادگی نمود.

    در پایان جلسه، شریفی شهردار خامنه ضمن اشاره به برخی از مشکلات و نواقص آموزشی موجود در مدارس شهر، از اعلام آمادگی شهرداری به منظور همکاری با آموزش و پرورش برای حل مشکلات موجود خبر داد.

    وی ادامه داد: مجموعه شهرداری تا به امروز نیز تلاش نموده تا در حد توان و امکانات خویش، مساعدت و همکاری لازم با مدارس شهر را داشته و از این پس نیز خواهد داشت و حال نیز آماده است تا هر گونه همکاری در راستای حل مشکلات موجود و اجرای طرح احداث نمازخانه در مدارس را معمول دارد.

    ایشان ضمن تقدیر از اقدام آقای ساعدی و تقبل بخشی از هزینه‌ها، افزود: بل واضح است که با مساعی ارزشمند خیرین عزیز، بزرگوار و روشن فکر شهر، خواهیم توانست تا مشکلات و موانع موجود را مرتفع سازیم.

    شهردار خامنه در انتها با اشاره به برگزاری جشن یکصد و بیستمین سالگرد تأسیس مدرسه معرفت (دومین مدرسه نوین کشور و اولین مدرسه نوین مستمر ایران) که در سال ۱۲۷۵ شمسی و توسط حاج اسد الله معرفت در شهر خامنه شروع بکار کرده بود، بر لزوم تشکیل کارگروه برگزاری این جشن تأکید کرد.

     

    Picture 002 Picture 015 Picture 031 Picture 032

    Picture 053

    Picture 049

     

    Picture 030 Picture 067

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها