شهرداری خامنه

امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 20 , Saturday - ساعت ۱۸:۲۱:۵۸

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 26 شهریور 1394 - 10:47
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 5287
  • جدیری رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خامنه شد

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه به نقل از شبستر نیوز ؛ قبل از ظهر چهارشنبه ۲۵شهریور مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خامنه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ،شهردار و شورای اسلامی ،جمعیت خیریه شهر خامنه و جمعی از مسئولین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه به نقل از شبستر نیوز ؛ قبل از ظهر چهارشنبه ۲۵شهریور مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خامنه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ،شهردار و شورای اسلامی ،جمعیت خیریه شهر خامنه و جمعی از مسئولین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاداسلامی واحد خامنه برگزار شد.
    امام جمعه شهرستان شبستردر این مراسم یکی از رسالتهای مهم مراکز علمی و دانشگاهها را نشان دادن مسیر کمال برای بشریت دانست وگفت : وجود دانشگاهها عامل توسعه ،ترقی و کمال برای جامعه اسلامی است و وجود این نعمت بزرگ الهی در سایه زحمات امام خمینی (ره) و فداکاریهای این ملت بالاخص شهدا و ایثارگران است.
    حجه الاسلام محمد زاده اظهارکرد: سرمایه‌گذاری‌هایی که تا امروز در مراکز علمی انجام‌شده خوب جواب داده است بطوریکه در مقابل تمامی دنیا در عرصه‌های علمی و صنعتی و پیشرفتهای تکنولوژی حرفی برای گفتن داریم که نتیجه فداکاری‌ها و زحمات پیروان ولایت در جامعه اسلامی است.
    وی با اشاره سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت از تمامی تلاشگران و استادان و خیرین که در عرصه‌های علمی جامعه دست مسئولین را می‌گیرند تشکر کرد.
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به ظرفیت های شهرخامنه گفت : نیازی به معرفی شهر خامنه نیست ، مشاهیر و بزرگانی که از این شهر برخاسته اند خود گویای این مطلب هستند که در رأس آنها سکاندار نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد .
    دکتر انگجی تنها کلید رفع و حل مشکلات را دستیابی به علم و فناوری های نوین دانست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمتر شدن شتاب علمی کشور افزود: اولویت اول علم است و در مرحله دوم موارد فرهنگی و کلید علم در دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی هست که باید تقویت شوند .
    وی از فعالیت معتمدین واعضای شورای شهر و جمعیت خیریه شهر خامنه و همه مدیران از بدو تأسیس تا کنون علی الخصوص مهندس خسروی فر در پیگیری رشد فعالیتهای علمی و فرهنگی واحد خامنه تقدیر و تشکر کرد و این همکاری ها را موجبات پیشرفت واحد دانشگاهی دانست.
    وی با بیان توانایی های علمی و تجربه و تعهد دکتر حسین جدیری سرپرست جدید واحد تصریح کرد : در دانشگاه وظایف خیلی مهمی وجود دارد که انشالله با همکاری مسئولین شهر و مردم عزیز و معتمدین، بنده آماده همکاری برای تاسیس مراکز رشد و اخذ رشته های جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی در فرصت زمانی اندک در واحد خامنه هستم تا به امید خدا شاهد پیشرفت روز افزون واحد باشیم.
    خاطرنشان می شود در این مراسم حسین جدیری طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به عنوان سرپرست جدید واحد خامنه منصوب و از زحمات حسین خسروی فر تقدیر شد.

    Picture 026

    Picture 033

    Picture 044

    Picture 084

    Picture 099

    Picture 111

    Picture 121

    Picture 145

    Picture 154

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها