شهرداری خامنه

امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 24 , Wednesday - ساعت ۱۸:۳۰:۳۱

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 1 آبان 1398 - 11:03
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 15181
  • تمهیدات لازم برای فصل سرما اندیشیده شده است

      

    دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری خامنه: اتاق عملیات در شهرداری خامنه راه‌اندازی خواهد شد.   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس افشین پورنعمت مسئول خدمات شهری و دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری خامنه از آمادگی کامل کارکنان این ستاد و تجهیز ماشین آلات و ادوات برف روبی و یخ زدایی شهرداری […]

    دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری خامنه: اتاق عملیات در شهرداری خامنه راه‌اندازی خواهد شد.

     

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس افشین پورنعمت مسئول خدمات شهری و دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری خامنه از آمادگی کامل کارکنان این ستاد و تجهیز ماشین آلات و ادوات برف روبی و یخ زدایی شهرداری خامنه خبر داد و اظهار داشت: تمهیدات لازم برای فصل سرما و بارش‌های برف و باران به منظور پیشگیری از وقوع حوادث غیر مترقبه اندیشیده شده است.
    مسئول خدمات شهری شهرداری خامنه افزود: طی چند روز گذشته رفع معایب احتمالی دستگاه‌ها و تجهیزات زمستانی در دستور کار شهرداری خامنه قرار گرفته و تمامی ماشین آلات برف روبی و امداد و نجات شهرداری تجهیز شده‌اند.
    وی ادامه داد: لایروبی و پاکسازی جوب‌های آب به منظور رفع مشکل آبگرفتگی احتمالی معابر و انسداد آبروها و هدایت و دفع آب‌های سطحی، خرید و تهیه نمک و شن و دیگر مواد مورد نیاز برای یخ زدایی، نصب تیغه‌های برف‌روب بر روی ماشین آلات برف‌روبی، تعیین اولویت‌بندی برف‌روبی معابر و… از جمله اقداماتی هستند که به منظور مقابله با سرما و یخبندان در فصل پاییز و زمستان توسط شهرداری خامنه انجام شده‌اند.
    پورنعمت همچنین از راه اندازی “اتاق عملیات” طی روزهای آتی در شهرداری خامنه خبر داد و تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری خامنه با هدف ساماندهی و تکمیل تجهیزات و ادوات امدادی و افزایش کارایی نیروهای امدادی در مواقع بحرانی، اقدام به راه اندازی اتاق عملیات خواهد نمود که این امر سهم بسزایی در افزایش سرعت و کیفیت امدادرسانی خواهد داشت.
    دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری خامنه در پایان افزود: از کلیه همشهریان فهیم و با فرهنگ انتظار داریم تا همچون سال های گذشته همکاری لازم را با نیروی های خدوم شهرداری معمول داشته و ضمن رعایت نکات ایمنی با همکاری و مشارکت خود در برف روبی معابر، به ویژه برف‌های جلوی درب منازل، کوچه و واحدهای تجاری، پارک نکردن خودرو در حاشیه خیابان های اصلی، عدم تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه معابر، رعایت نظافت و پاکیزگی پیاده‌روها به منظور افزایش سرعت خودروهای خدمات‌رسان و برف‌روب، خادمین خود را در مجموعه شهرداری خامنه یاری نمایند.

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها