شهرداری خامنه

امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 20 , Saturday - ساعت ۰۶:۲۶:۱۰

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 8 مهر 1394 - 13:24
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 5665
  • تجلیل از آتش نشانان بمناسبت ۷ مهر روز ایمنی و آتش نشانی

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه ، آیین تجلیل از آتش نشانان شهرستان شبستر همزمان با ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی با حضور بخشدار مرکزی شبستر ، شهرداران خامنه و وایقان و نمایندگانی از شهرداری های منطقه به همراه جمعی از کارشناسان و آتش نشانان ، در محل سازمان مرکزی […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه ، آیین تجلیل از آتش نشانان شهرستان شبستر همزمان با ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی با حضور بخشدار مرکزی شبستر ، شهرداران خامنه و وایقان و نمایندگانی از شهرداری های منطقه به همراه جمعی از کارشناسان و آتش نشانان ، در محل سازمان مرکزی آتش نشانی شهرستان شبستر برگزار گردید .
    در ابتدای این مراسم جنگی رئیس سازمان ضمن خوش آمد گویی به میهمانان به تشریح مختصری از امکانات و فعالیت های اخیر سازمان پرداخت .و در ادامه مهندس بهنام فر بخشدار مرکزی شبستر ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی و تقدیر از زحمات آتش نشانان تأکید کرد : متأسفانه علی رغم توسعه و پیشرفت شهرستان در سال های اخیر ، شهرستان شبستر به لحاظ برخورداری از تجهیزات و امکانات جدید آتش نشانی در وضعیت نامناسبی قرار دارد . . بخشدار مرکزی شبستر ادامه داد :تلاش خواهیم کرد تا با تأمین اعتبارات مورد نیاز و تجهیز ناوگان آتش نشانی منطقه ، مشکلات و نواقص موجود را مرتفع نماییم .
    مهندس ابراهیمی شهردار وایقان در ادامه از آمادگی شهرداری های منطقه برای همکاری در زمینه تجهیز ناوگان آتش نشانی خبر داده و افزود : وجود یک سازمان آتش نشانی مجهز و پیشرفته که کلیه امکانات لازم جهت اطفاء حریق را دارا باشد به شدت حس می شود . وی تأکید کرد : همه بایستی بدانیم که وجود یک سازمان آتش نشانی مجهز در شهرستان شبستر که به عنوان مرکز شهرستان می باشد به نفع تمام مردم منطقه خواهد بود و لذا لازم است تا همه مسئولین شهر های منطقه در این راه هم پیمان شوند چرا که همه شهرهای شهرستان از وجود آن بهر مند خواهند گردید .
    در ادامه مهندس شریفی شهردار خامنه ضمن گرامی داشت روز آتش نشانی و ایمنی افزود : بر خود وظیفه می دانیم تا همزمان که در هفته دفاع مقدس به سر می بریم ، یاد و خاطره آتش نشانانی که در ۷ مهر و در بمباران ها هوایی پالایشگاه آبادان توسط رزیم بعثی به شهادت رسیدند و نیز آتش نشانان جان بر کفی که برای حفظ جان و مال مردم جان خود را از دست دادند گرامی بداریم .
    شریفی در ادامه به خرید و نوسازی ناوگان آتش نشانی شهرداری خامنه در سال جاری اشاره داشته و افزود : در سال جاری توانستیم با کمک های دولت محترم تدبیر و امید و نیز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، با خرید خودروی جدید آتش نشانی و جایگزین نمودن آن با خودروی فرسوده قبلی گامی در جهت تأمین ایمنی مردم شهر برداریم و اینک نیز آماده ایم تا تمام تلاش خود را در تجهیز سازمان آتش نشانی شهرستان به کار ببندیم . وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری و همدلی مسئولین شهرستان بتوانیم ضمن برخورداری از مساعدت های دولت محترم تدبیر و امید ، تجهیزات آتش نشانی منطقه را ارتقا دهیم .
    سپس مهندس محرمی کارشناس مسائل آتش نشانی با اشاره به محدود بودن امکانات آتش نشانی در سطح شهرستان افزود : سوانح آتش سوزی هر بار با یکدیگر متفاوت بوده و کنترل آن ها نیاز به استفاده از دانش روز دارد که متأسفانه در سطح شهرستان به آن توجهی نگردیده است .
    وی ادامه داد : باید بدانیم که سوانح آتش سوزی به یکباره اتفاق می افتد و عدم آمادگی کافی در برخورد با آنها بسیار خطر آفرین است . وی اظهار امیدواری کرد که با رسیدگی مسئولین بتوانیم هر چه سریعتر نسبت به تجهیز این سازمان اقدام نموده و آتش نشانان این مجموعه از دانش روز برخوردار گردند .
    در پایان نیز تقدیر نامه و هدایایی نیز به رسم یادبود به آتش نشانان اهدا گردید .

    Picture 079

    Picture 035

    Picture 078

    Picture 046

    Picture 088

    Picture 098

    Picture 131

    Picture 137

    Picture 151

    Picture 158

    Picture 173

    Picture 181

    Picture 187

    Picture 195

    Copy of Picture 243

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها