شهرداری خامنه

امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف است با 2024 , March 19 , Tuesday - ساعت ۰۷:۵۳:۵۰

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 21 دی 1397 - 23:35
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 13895
  • بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری خامنه به شورای اسلامی شهر تقدیم شد

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری خامنه جهت بررسی و تصویب توسط مهندس نیکورأی شهردار خامنه به شورای اسلامی شهر تقدیم شد. مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه در خصوص تحویل پیش از پایان موعد لایحه بودجه، اظهار داشت: تلاش گردید تا همچون تحویل زودتر تعرفه عوارض […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری خامنه جهت بررسی و تصویب توسط مهندس نیکورأی شهردار خامنه به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

    مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه در خصوص تحویل پیش از پایان موعد لایحه بودجه، اظهار داشت: تلاش گردید تا همچون تحویل زودتر تعرفه عوارض محلی، لایحه بودجه شهرداری نیز زودتر از پایان موعد مقرر به شورای اسلامی شهر تقدیم شود تا اعضای محترم شورای اسلامی از فرصت کافی برای بررسی و تصویب لایحه بودجه برخوردار باشند.

    وی در ادامه به تشریح برخی سیاست ها و راهبردهای بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری خامنه پرداخت و یکی از راهبردهای مهم در لایحه بودجه را کاهش سهم وابستگی به اعتبارات دولتی و افزایش سهم منابع درآمدی محلی در جهت تحقق بودجه شهرداری دانست.

    شهردار خامنه در این خصوص گفت: مدیریت هزینه ها و رعایت اصل صرفه جویی، جهت دهی مخارج در راستای اصلاح الگوی مصرف، حرکت به سوی درآمدهای پایدار، افزایش بهره وری و تمرکز زدایی در واگذاری وظایف از دیگر راهبردهای اساسی مورد توجه در بودجه سال ۹۸ شهرداری می باشند.

    نیکورأی در ادامه با اشاره به اهداف بودجه سال ۹۸ شهرداری خامنه، افزود: در لایحه بودجه سال ۹۸ علاوه بر پیش بینی هزینه های عمرانی روزمره، تلاش گردیده تا با پیش بینی پروژه های مختلف در حوزه های بهبود عبور و مرور شهری، افزایش سرانه فضای سبز، هدایت و دفع آب های سطحی، ایجاد تاسیسات حفاظتی، بهبود محیط شهری، اماکن و برنامه های ورزشی و … گام های مؤثرتری در مسیر توسعه و آبادانی بیش از پیش شهر خامنه برداشته شود.

    وی ادامه داد: پروژه احداث پارک مفاخر با هدف شناساندن پیشینه علمی، دینی، فرهنگی و هنری شهر خامنه و پاسداشت مقام و منزلت مفاخر بزرگ این شهر و همچنین پروژه احداث پارک بانوان با هدف ایجاد فضایی سالم برای رشد و توسعه ورزش بانوان و ایجاد محیطی امن، مفرح و زیبا برای تفریح و انجام فعالیت‌های فرهنگی-هنری و تقویت روحیه شادی و نشاط در بانوان، دو پروژه شاخص شهرداری خامنه در سال ۹۸ خواهند بود که در لایحه بودجه شهرداری خامنه پیش بینی شده اند.

    شهردار خامنه افزود: در کنار اجرای دیگر پروژه های عمرانی، پروژه آسفالت ریزی خیابان ها و معابر سطح شهر خامنه همچون سال ۹۷ به صورت گسترده در سال ۹۸ نیز تداوم خواهد یافت.

    وی ادامه داد: پروژه هدایت و دفع آبهای سطحی به منظور پیشگیری از وقوع سیلاب و رواناب در سطح شهر و بهره گیری از آب های حاصله جهت آبیاری مزارع و باغات پایین دست، یکی دیگر از پروژه های اولویت دار سال آتی خواهد بود.

    نیکورأی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با تکیه بر پیشینه شهری و جلب بیش از پیش مشارکت های مردمی و استفاده از توانمندی های بخش خصوصی در اجرای پروژه های سال آتی، جذب سرمایه‌گذاری و تعامل بیش از پیش با سرمایه‌گذاران و همچنین توسعه صنعت گردشگری و بوم گردی، ضمن ارائه خدمات در خور شأن شهروندان عزیز، شاهد توسعه و رونق شهر خامنه باشیم.

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات