شهرداری خامنه

امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف است با 2024 , March 19 , Tuesday - ساعت ۰۷:۱۳:۰۱

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 15 مرداد 1399 - 11:09
  • شما اینجا هستید : اخبار عمومي > بدون دسته > تصاویر
  • کد مطلب : 15828
  • افتتاح پروژه های شهرداری خامنه همزمان با دهه امامت و ولایت

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، روز سه شنبه ۹۹/۵/۱۴ همزمان با دهه امامت و ولایت، از پروژه های شهرداری خامنه شامل؛ بوستان مفاخر، سیستم پایش تصویری و دوربین های امنیتی سطح شهر، پیاده رو سازی (به صورت سنگ فرش) و آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهری با حضور مهندس منصور […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، روز سه شنبه ۹۹/۵/۱۴ همزمان با دهه امامت و ولایت، از پروژه های شهرداری خامنه شامل؛ بوستان مفاخر، سیستم پایش تصویری و دوربین های امنیتی سطح شهر، پیاده رو سازی (به صورت سنگ فرش) و آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهری با حضور مهندس منصور طالب پور سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و مهندس حسن مستفید فرماندار شهرستان شبستر بهره برداری شد.
    بخشدار مرکزی شهرستان شبستر، بخشدار تسوج، جمعی از شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای یازده گانه شهرستان شبستر، جمعی از اعضای شورای اداری و شورای تأمین شهرستان شبستر، فرماندهان نظامی و انتظامی، خیر نیک اندیش و چهره فاخر شهر خامنه مهندس مقیمی آذری، شهردار و اعضای شورای اسلامی خامنه، رؤسای ادارات شهر خامنه، جمعی از اعضای جمعیت خیریه و صندوق مهدیه خامنه ایها، خانواده های شهدا و ایثارگران و جمعی از اهالی شهر دیگر میهمانان این مراسم بودند.

    در ابتدای این مراسم علی غضنفری عضو شورای اسلامی شهر خامنه، ضمن خیرمقدم گویی و تقدیر و تشکر از حضور کلیه میهمانان، گزارشی مختصر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط شهرداری و شورای اسلامی دور پنجم شهر خامنه ارائه نمود.

    سپس فرماندار شهرستان شبستر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی خامنه، افزود: علی رغم کمبود منابع مالی و درآمدی شهرداری ها، خوشبختانه تلاش های مناسبی در راستای عمران و آبادانی شهر توسط شهرداری خامنه صورت گرفته است.
    مهندس حسن مستفید از شهر خامنه به عنوان نگینی درخشان یاد کرد و ابراز امیدواری نمود تا حرکت به سوی عمران و آبادانی شهر در سایه تلاش و کوشش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همچنان تداوم یابد.

    در ادامه سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز ضمن تبریک دهه امامت و ولایت از زحمات و تلاش های شهردار و اعضای شورای اسلامی خامنه در راستای عمران و آبادانی شهر قدردانی نمود.
    وی تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی خامنه جهت اجرای پروژه های مختلف عمرانی آن هم با منابع مالی و درآمدی اندک را ستودنی دانست.
    مهندس منصور طالب پور از شهرداری ها به عنوان یکی از ارکان اصلی در مسیر حرکت به سوی عمران و آبادانی یاد کرد و افزود: از شهرداری ها انتظار می رود تا با تمام توان جهت رونق و آبادانی شهرها و ارائه خدمات درخور به شهروندان تلاش نمایند.
    طالب پور در ادامه به دلیل برخورداری شهر خامنه از چهره های فاخر و برجسته بسیار در کلیه زمینه ها، از این شهر به عنوان شهری مبارز، ادیب و صاحب معرفت نام برد و افزود: از آنجا که شهر خامنه زادگاه پدری مقام معظم رهبری می باشد از جایگاه ویژه ای در سطح شهرستان، استان و حتی کشور برخوردار است.

    در این مراسم از مهندس حمید نیکورأی تقدیر شد.
    اهدای لوح تقدیر به پیمانکاران هر یک از پروژه ها از دیگر برنامه های این مراسم بود.

    برگزاری مراسم افتتاح پروژه های شهرداری خامنه در سایه ویروس منحوس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل ها و نکات بهداشتی از ویژگی های بارز این مراسم بود.

    بعد از اتمام مراسم افتتاح پروژه های شهرداری خامنه، پروژه احداث خیابان ورزش نیز با حضور مسئولین و میهمانان کلنگ زنی شد تا تلاش برای عمران و آبادانی شهر همچنان ادامه داشته باشد.

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات