شهرداری خامنه

امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , March 28 , Thursday - ساعت ۱۶:۳۸:۳۰

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 24 شهریور 1395 - 14:34
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 9194
  • اطلاعیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵

      

      🔹 اطلاعیه 🔹 💠سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵   سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ بصورت متمایز نسبت به سال های گذشته و به دو شیوه مدرن ( اینترنتی)که از سوم لغایت ۲۴ مهرماه به روش خود تکمیلی انجام خواهد شد که در این روش خانوارها اطلاعات خود را با مراجعه […]

    Copy of 13950531002

     

    🔹 اطلاعیه 🔹

    💠سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵

     

    سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ بصورت متمایز نسبت به سال های گذشته و به دو شیوه مدرن ( اینترنتی)که از سوم لغایت ۲۴ مهرماه به روش خود تکمیلی انجام خواهد شد که در این روش خانوارها اطلاعات خود را با مراجعه به سامانه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵به آدرس www.sarshomari95.ir ثبت نموده و کد آماری دریافت خواهند کرد که در زمان مراجعه مامور آن را در اختیار وی قرار خواهند داد. شیوه الکترونیکی ( بدون استفاده از کاغذ ): در این روش ماموران سرشماری از تاریخ ۲۵مهر لغایت ۲۵ آبان ماه با مراجعه حضوری به خانوارها از طرق مصاحبه با یکی از افراد مطلع خانوار اطلاعات مورد نظررا جمع آوری کرده و در تبلت همراه خود ذخیره می نمایند.
    به منظور ثبت دقیق اطلاعات هویتی اعضاء خانوار، لازم است مدارکی مانند قبض تلفن ثابت یا همراه که کد پستی صحیح منزل مسکونی خانوار بر روی آن درج شده، کارت ملی یا مدارکی که نام و نام خانوادگی، شماره ملی و تاریخ تولد تمامی اعضاء خانوار در آن ثبت شده است، قبل از تکمیل فرم سرشماری اینترنتی آماده باشد.
    خانوارهایی که در زمان مراجعه مأمور سرشماری در منزل حضور ندارند، اصطلاحا” ((خانوار غایب نامیده )) می شوند. در صورتی که مأمور سرشماری به خانواری مراجعه کند که در منزل خود حاضر نباشد ، اطلاعیه ای تحت عنوان (( کارت اطلاعیه خانوار غایب )) را در محلی که برای خانوار قابل رؤیت باشد قرار می دهد. ( مثلا کارت اطلاعات خانوار غایب را با چسب کاغذی بر درب منزل یا واحد مسکونی خانوار می چسباند). در کارت اطلاعات خانوار غایب علاوه بر برخی اطلاعات مفید یک کد ۱۲ رقمی تحت عنوان (( کد غایب )) درج شده است. ازتاریخ ۲۵ مهرماه تا پایان سرشماری خانوار می تواند با استفاده از راهنمایی های مندرج در ((کارت اطلاعات خانوار غایب )) به سامانه سرشماری اینترنتی که آدرس آن در کارت درج شده است مراجعه نماید و با وارد کردن کد غایب و شماره ملی سرپرست خانوار، فرم سرشماری را برای اعضاء خانوار خود تکمیل نماید. برای انجام اینکار لازم است شماره ملی، تاریخ تولد اعضاء خانوار و کد پستی محل سکونت خانوار از قبل آماده باشد. در صورتی که خانوار به اینترنت دردسترسی نداشته باشد آن خانوار می تواند با شماره تلفن هایی که در ((کارت اطلاعات خانوار غایب )) وجود دارد تماس بگیرد تا آمارگیر تلفنی با گرفتن اطلاعات خانوار به صورت تلفنی سرشماری نماید.
    درصورتی که این خانوارها به هر دلیلی به اطلاعیه خانوار غایب دسترسی نداشتند و تا پایان سرشماری مأمور سرشماری را ندیده اند ،لازم است به اطلاعیه های ستاد سرشماری در مورد خانوارهای غایب در روزهای پایانی سرشماری که از طریق رسانه ها اعلام عمومی می شود توجه نمایند.
    بر اساس ماده ۷ قانون مرکز آمار ایران، اطلاعات و داده‌هایی که در آمارگیری‌های مختلف از افراد خانوارها، بنگاه‌های اقتصادی و مؤسسات مختلف جمع آوری می شود محرمانه بوده و تحت هیچ شرایطی در اختیار هیچ فرد یا سازمانی قرار نمی‌گیرد و از اطلاعات جمع آوری شده صرفا” برای تهیه آمارهای کلی و عمومی استفاده می شود.

    روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه🔸

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات