شهرداری خامنه

امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 18 , Thursday - ساعت ۱۵:۴۳:۵۱

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 23 خرداد 1398 - 00:39
  • شما اینجا هستید : بدون دسته > تصاویر
  • کد مطلب : 14513
  • عملیات گسترده جدول گذاری خیابان ها و معابر شهری خامنه آغاز شد

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه از آغاز پروژه جدول گذاری خیابان ها و معابر شهری خامنه خبر داد. وی در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی پروژه جدول گذاری خیابان ها و معابر شهری، هدف از اجرای این پروژه را هدایت و دفع آبهای سطحی، کنترل روان […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه از آغاز پروژه جدول گذاری خیابان ها و معابر شهری خامنه خبر داد.
    وی در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی پروژه جدول گذاری خیابان ها و معابر شهری، هدف از اجرای این پروژه را هدایت و دفع آبهای سطحی، کنترل روان آب ها و ارتقاء سطح کیفی و ایمنی معابر شهر، ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی و جلب رضایت شهروندان عنوان کرد.
    شهردار خامنه افزود: یکی از مسـائل مطرح در برنامه ریزی و توسعه شهری موضوع رواناب های سطحی ناشی از بارش نزولات جـوی است که به دلـیل افزایش سطوح غیر قابل نفوذ و یا با نـفوذ پذیری کم مثل پشت بام ها، خیابانها و… در سطح شهرها، با سرعت بالا و حجم زیـاد در آبراهه های مصنوعی جریان یافته و موجب آبـگرفتگی معـابر و بروز سـیلاب در شهرها می شوند.
    وی ادامه داد: در همین راستا برنامه بهسازی و ساماندهی وضعیت جداول سطح شهر برای جمع آوری روان آبهای سطحی در دستور کار شهرداری خامنه قرار گرفته است.
    نیکورأی افزود: در این پروژه که عملیات اجرایی آن از چند روز پیش در خیابان شیخ محمد خیابانی آغاز گردیده است، تلاش خواهد شد تا ضمن تعویض جداول فرسوده و غیر استاندارد و تکمیل نواقص جوب ها، در بخش هایی از شهر که نیاز به اجرای جوب می باشد، جدول گذاری انجام شود.
    وی با اشاره به وضعیت نامطلوب جداول برخی از جوب های سطح شهر افزود: فرسودگی جداول و اجرای نامناسب و غیر اصولی آن در برخی نقاط شهر علی الخصوص خیابان شیخ محمد خیابانی و کوی کهریز، در فصول بارندگی موجب آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب و مشکلات ناشی از آن می گردید که امیدواریم بعد از اتمام عملیات جدول گذاری این مشکلات مرتفع شوند.
    شهردار خامنه در پایان ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل مشکلات ترافیکی ناشی از اجرای این پروژه و قدردانی از حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر خامنه، افزود: تلاش خواهیم کرد تا در سال جاری با اجرای پروژه هایی نظیر جدول گذاری و آسفالت ریزی های گسترده در کنار دیگر پروژه های عمرانی، وضعیت زیرساخت های شهری را بهبود بخشیده و موجبات تأمین رفاه، ایمنی و آسایش شهروندان را فراهم آوریم.

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها