کلنگ احداث پارک بانوان شهر خامنه زده شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، صبح روز یکشنبه ۹۹/۱۱/۵ کلنگ احداث پارک بانوان شهر خامنه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بر زمین زده شد.
آیین کلنگ زنی پارک بانوان شهر خامنه با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجانشرقی و فرماندار شهرستان شبستر برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شبستر، جمعی از شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای یازده گانه شهرستان شبستر، جمعی از اعضای شورای اداری و شورای تأمین شهرستان شبستر، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی خامنه، رؤسای ادارات و مدیران مدارس شهر خامنه، جمعی از اعضای جمعیت خیریه و صندوق مهدیه خامنه ایها، خانواده های شهدا و ایثارگران و جمعی از اهالی شهر، دیگر میهمانان این مراسم بودند.

در ابتدای این مراسم موسی طهمورثی رئیس شورای اسلامی شهر خامنه، ضمن خیرمقدم گویی، گزارشی مختصر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته ارائه نموده و از زحمات مهندس نیکورأی شهردار خامنه و کارکنان شهرداری خامنه قدردانی کرد.

سپس مهندس عبدالهی فرماندار شهرستان شبستر با اشاره به نقش مهم بانوان در جامعه، اظهار داشت: نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل داده و نقش تأثیر گذاری در بخش های مختلف جامعه و همچنین تربیت نسل های بعدی جامعه ایفا می نمایند.
وی ادامه داد: توجه ویژه به نیازهای بانوان و ایجاد امکانات رفاهی بیشتر و بسترهای لازم به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای ایشان به منظور بهره مندی از توانمندهای بانوان در ساختار جامعه از مهمترین سیاستهای دولت می باشد.
فرماندار شهرستان شبستر در ادامه از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی خامنه در راستای توجه به نیازهای بانوان شهر قدردانی نمود.

در ادامه خانم دکتر صادق زاده مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجانشرقی نیز بر لزوم ایجاد فضاهای مناسب جهت تعامل بیشتر بانوان تأکید کرد و افزود: از شاخصه های اصلی پارک بانوان این است که علاوه بر تأمین امکانات تفریحی و ورزشی، مراکز مشاوره و بستر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز در طراحی و ساخت این پارکها در نظر گرفته شود که خوشبختانه این مسئله در طراحی پارک بانوان شهر خامنه نیز به خوبی رعایت شده است.