پیام شهردار خامنه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر و ایام سوگواری حضرت فاطمه(س)

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه در پیامی ضمن گرامیداشت ایام سوگواری و عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س)، چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

ایام الله دهه مبارک فجر یادآور به ثمر نشستن سال ها مجاهدت و مبارزه ملت مسلمان ایران علیه استعمار و استبداد بدخواهان و ددمنشان است.

چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که طلیعه‌ای روشن و امیدبخش برای تمام آزادی‌خواهان جهان است با رنگ ماتم و عزای حضرت فاطمه زهرا(س) در هم آمیخته و فرصتی مغتنم پدید ‌آورده تا ملت غیور و شریف ایران اسلامی در پناه خداوند متعال و با تأسی از پایداری حضرت فاطمه(س) و با بهره‌مندی از منویات و تدابیر داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، استوارتر از گذشته در مسیر اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام راحل گام بردارند.

ضمن گرامی داشت ایام سوگواری و عزاداری حضرت فاطمه(س)، چهلمین بهار انقلاب اسلامی را محضر رهبر فرزانه انقلاب و امت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه مردم شریف، بافرهنگ و انقلابی خامنه تبریک و تهنیت عرض نموده و و از درگاه خداوند متعال، سعادت و سربلندی تمامی هموطنان و اقتدار و سرافرازی روز افزون ایران اسلامی را مسئلت داریم.

 

حمید نیکورأی – شهردار خامنه