مسئول خدمات شهری شهرداری و دبیر ستاد مدیریت بحران شهر خامنه: شهرداری تمهیدات لازم را برای فصل سرما و پیشگیری از وقوع حوادث غیر مترقبه تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، موسی صمدزاده از آمادگی کامل کارکنان و تجهیز ماشین آلات و ادوات برف روبی و یخ زدایی واحد خدمات شهری شهرداری خامنه به منظور مدیریت بحران و رویارویی با فصل سرما خبر داد.

مسئول خدمات شهری شهرداری خامنه افزود: تمهیدات لازم برای فصل سرما و بارش‌های برف و پیشگیری از وقوع حوادث غیر مترقبه انجام شده و ضمن خرید و تهیه نمک و دیگر مواد مربوط به یخ زدایی، ماشین آلات برف روبی و امداد و نجات شهرداری نیز مجهز گردیده و نیروهای خدمات شهری این شهرداری از آمادگی لازم جهت رویارویی با فصل سرما و بارش های برف و باران برخوردار هستند.

وی با اشاره به نصب مخازن نمک در مسیر بلوار ورودی شهر، افزود: بعد از اجرای موفقیت آمیز طرح نصب مخازن نمک در مسیر بلوار ورودی شهر در سال گذشته، به منظور تأمین امنیت جانی و مالی و رفاه حال شهروندان این مخازن در سال جاری نیز با تعداد بیشتری در مسیر مذکور تعبیه خواهند شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهر خامنه ادامه داد: همچون سال‌های گذسته درصورت نزول بارش‌های زمستانی، نمک پاشی های گسترده توسط کارگران خدوم خدمات شهری در سطح شهر انجام خواهد شد و طرح نصب مخازن نمک تنها به منظور پیشگیری از غافلگیری و یخ زدگی های ناشی از بارش های ناگهانی و دسترسی سریع شهروندان به ملزومات بازگشایی مسیر اجرا می‌گردد.

صمدزاده در پایان افزود: از کلیه همشهریان فهیم و با فرهنگ انتظار داریم تا همچون سال های گذشته همکاری لازم را با نیروی های خدوم شهرداری معمول داشته و نکات ایمنی را رعایت نمایند تا شاهد بروز سوانح و حوادث ناگوار در سطح شهر نباشیم. انشاء الله