شهرداری خامنه

امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , April 19 , Friday - ساعت ۰۳:۲۳:۱۵

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 19 تیر 1396 - 09:43
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 11163
  • مراسم گرامیداشت روز “ادبیات کودکان و نوجوانان” و تجلیل از کتابخوانان برتر در شهر خامنه برگزار گردید

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، رأس ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹۶/۴/۱۸ همزمان با روز “ادبیات کودکان و نوجوانان” مراسم تجلیل از کتابخوانان برتر و برگزیدگان مسابقه کتابخوانی به همت خیّر خوش فکر و فرهنگی مهندس محمدتقی ایلاتی و کتابخانه عمومی آیت الله حاج سید جواد خامنه ای در شهر خامنه برگزار […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، رأس ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹۶/۴/۱۸ همزمان با روز “ادبیات کودکان و نوجوانان” مراسم تجلیل از کتابخوانان برتر و برگزیدگان مسابقه کتابخوانی به همت خیّر خوش فکر و فرهنگی مهندس محمدتقی ایلاتی و کتابخانه عمومی آیت الله حاج سید جواد خامنه ای در شهر خامنه برگزار گردید.

    🔸در این مراسم که با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محمدزاده امام جمعه معزز شهرستان شبستر، سرگرد زندیه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شبستر، مهندس شریفی شهردار و اعضای شورای اسلامی خامنه، محسنی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر و مردم شریف و با فرهنگ شهر خامنه برگزار گردید و با جشنی نیز همراه بود، از بیست تن از کسانی که بیشترین کتاب را جهت مطالعه از کتابخانه عمومی آیت الله حاج سید جواد خامنه ای شهر خامنه به امانت گرفته بودند توسط جناب آقای مهندس محمدتقی ایلاتی خیر بزرگوار شهر خامنه و مقیم کشور کانادا تقدیر بعمل آمد.

    🔹شهردار خامنه در ابتدای مراسم ضمن خیرمقدم گویی به حضار و میهمانان مراسم و تقدیر و تشکر از مهندس محمد تقی ایلاتی ، افزود: تلاش بنده و همکارانم در مجموعه شهرداری خامنه بر این بوده تا در کنار اجرای پروژه های عمرانی مختلف در سطح شهر و انجام وظایف خدماتی در قبال شهروندان محترم، همواره به موضوعات فرهنگی و اجتماعی توجهی ویژه داشته باشیم.
    وی ادامه داد: از نظر بنده یکی از شاخص ترین اقدامات انجام شده توسط شهرداری خامنه در سال های اخیر، توجه به مبحث ارتقای سطح مطالعه در میان شهروندان و احداث ایستگاه های مطالعه در پارک ها و اماکن عمومی بوده و پروژه های عمرانی انجام شده در اولویت های بعدی قرار دارند.
    وی اظهار امیدواری کرد که با اجرای این قبیل برنامه ها بتوانیم گامی هر چند کوچک در راستای ارتقای فرهنگ کتابخوانی در جامعه برداریم.

    🔸امام جمعه شهرستان شبستر نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از بانیان اجرای این مراسم، افزود: خوشبختانه با توجه به اینکه شهر خامنه به عنوان زادگاه پدری مقام معظم رهبری از غنای فرهنگی والایی برخوردار است یکی از شهرهای پیشرو در امر توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی از این دست بوده و اقدامات مناسبی نیز در این راستا صورت گرفته است.
    حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده ادامه داد: تربیت درست نسل های بعدی یکی از رسالت های مهم بر دوش ما است که ارتقای فرهنگ مطالعه و آشنایی کودکان با کتاب و کتابخوانی یکی از راهکارهای اساسی در راه نیل به این هدف می باشد.
    ایشان در پایان اظهار امیدواری کردند تا این قبیل برنامه ها در دیگر شهرها و روستاهای شهرستان فراگیر شده و به اقدامات فرهنگی و اجتماعی توجه خاصی صورت گیرد.

     

    🔹اهدای جوایز پایان بخش این مراسم بود و در همین راستا به دوازده نفر به قید قرعه هر نفر یک سکه تمام بهار آزادی و به هشت نفر به قید قرعه هشت کمک هزینه خرید کتاب اهدا گردید.

     

    🔰اسامی برندگان سکه در مسابقه کتابخوانی:
    ۱ خانم فرزانه مریخی
    ۲ خانم سمانه معماریان
    ۳ اقای محمد بنایی
    ۴ اقای قنبر قمی
    ۵ خانم فاطمه مریخی
    ۶ خانم ریحانه طهمورثی
    ۷ خانم سولماز صنایی
    ۸ اقای احمد نجفی
    ۹ خانم فاطمه بنایی
    ۱۰ خانم پریناز کاری
    ۱۱ اقای بلال حیدری
    ۱۲ خانم‌ملیحه صادقی پور

     

    🔰اسامی برندگان کمک هزینه خرید کتاب به ارزش ۱۵۰ هزار تومانی در مسابقه کتابخوانی:
    ۱- خانم نیلوفر بهجت
    ۲- اقای امیر حسین دهقانزاده
    ۳- خانم زهرا کشفی خامنه
    ۴- خانم فاطمه چاووشی
    ۵- خانم پریسا حبعلی
    ۶- خانم میترا امجدی
    ۷- خانم نگار درخشانپور
    ۸- خانم نگین درخشانپور

     

    📌روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه از کلیه عوامل برگزاری مسابقه کتابخوانی و مراسم گرامی داشت روز “ادبیات کودکان و نوجوانان” و تجلیل از کتابخوانان برتر به ویژه جناب آقای مهندس محمد تقی ایلاتی و خانواده بزرگوار ایشان کمال تقدیر و امتنان را دارد.

     

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها