قول مساعدت مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص راه اندازی خانه مشروطه در محل منزل شیخ محمد خیابانی در سفر ایشان به شهر خامنه

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، صبح روز جمعه ۹۷/۶/۲ همزمان با اولین روز از هفته دولت، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از کارشناسان آن اداره کل به همراه نماینده مردم شریف شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شبستر، شهردار و اعضای شورای اسلامی خامنه از خانه شیخ محمد خیابانی و موزه هدایای شهر خامنه بازدید نمودند.
بازدید از خانه شیخ محمد خیابانی در راستای اتمام عملیات اجرایی پروژه مرمت و بازسازی این بنا و به دنبال اعلام آمادگی شهرداری خامنه جهت راه اندازی خانه مشروطه در محل این بنا انجام شد. در ادامه بازدید نیز نشست هم فکری و هم اندیشی در خصوص نحوه راه اندازی خانه مشروطه و تأمین وسایل مورد نیاز آن در محل خانه شیخ محمد خیابانی برگزار گردید.
پس از آن مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از موزه هدایای شهر خامنه و برخی از نواقص و مشکلات موجود در این موزه بازدید نموده و جهت مرتفع نمودن این مشکلات قول پیگیری و مساعدت دادند.