طرح استقبال از نوروز ۹۹ شهرداری خامنه آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس افشین پورنعمت فرزانه مسئول خدمات شهری شهرداری خامنه از آغاز طرح استقبال از بهار و نوروز ۹۹ خبر داد.
پورنعمت ضمن عرض تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو، به تشریح این طرح پرداخت و در این باره گفت: طرح استقبال از بهار و نوروز ۹۹ به منظور جلب رضایت شهروندان و استقبال شایسته از میهمانان و مسافران نوروزی و همچنین آماده سازی مناسب فضای شهری توسط شهرداری خامنه اجرا می شود.
وی افزود: نصب المان های نوروزی، رنگ آمیزی جداول، شستشوی معابر، تنظیف و پاکسازی، لکه گیری آسفالت خیابانها و معابر و گلکاری گسترده در سطح شهر از جمله اقداماتی است که در راستای این طرح انجام خواهند شد.
مسئول خدمات شهری شهرداری خامنه اظهار داشت: تنظیف و پاکسازی سطح شهر در قالب طرح خدمات محله محور صورت خواهد گرفت و با اجرای آن محیط شهری از هر گونه زباله و نخاله های ساختمانی عاری خواهد شد.
وی اظهار داشت: سفره های هفت سین نیز همچون دو سال گذشته با بهره گیری از ایده های نو و خلاقانه توسط عوامل داخلی شهرداری اجرا و در سطح شهر قرار داده خواهند شد.
پورنعمت افزود: به منظور حفظ طراوت و شادابی و زیبایی بصری شهر، فضاسازی محیطی و آذین بندی میادین و معابر از اموری است که انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: ساماندهی و توسعه گلخانه شهرداری انجام شده و گل های فصلی مورد نیاز برای زیباسازی بصری شهر در داخل همین گلخانه تولید و تکثیر شده اند که این کار سهم قابل توجهی نیز در کاهش هزینه های ناشی از خرید گل و نهال داشته است.
پورنعمت در ادامه افزود: کاشت نهال و افزایش سرانه فضای سبز از دیگر اقداماتی است که در آستانه سال نو و همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری انجام خواهد شد.
مسئول خدمات شهری شهرداری خامنه در پایان ابراز امیدواری کرد تا با بهره گیری از حداکثر امکانات بتوان محیطی مناسب برای شهروندان و مکانی شایسته برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی فراهم نمود تا خاطرات خوشی از سفر به خامنه در یادها ثبت شود.