شهرداری خامنه

امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ مصادف است با 2024 , July 27 , Saturday - ساعت ۰۵:۱۹:۵۸

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
شهردار خامنه

اکبر حسن زاده

پیام شهردار

پروژه های عمرانی
پروژه های سرمایه گذاری
گردشگری
فرهنگی و اجتماعی
اخبار شهرداري

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، با عنایت ...

سامانه پرداخت عوارض خودرو
وضعیت جوی شهر خامنه
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : 27 بهمن 1397 - 23:02
  • شما اینجا هستید : بدون دسته
  • کد مطلب : 14157
  • شهردار خامنه: تفکیک از مبدأ پسماند پایه و اساس مدیریت پسماند شهری محسوب می شود

      

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، در راستای اجرای طرح تفکیک از مبدأ پسماند شهر خامنه، روز شنبه ۹۷/۱۱/۲۷ کارگران خدمات شهری شهرداری خامنه همچون هفته های گذشته با حضور در مدارس و مراکز آموزشی، اقدام به تخلیه باکس های کاغذ باطله نمودند. در حاشیه این اقدام مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه […]

    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، در راستای اجرای طرح تفکیک از مبدأ پسماند شهر خامنه، روز شنبه ۹۷/۱۱/۲۷ کارگران خدمات شهری شهرداری خامنه همچون هفته های گذشته با حضور در مدارس و مراکز آموزشی، اقدام به تخلیه باکس های کاغذ باطله نمودند.

    در حاشیه این اقدام مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه با اشاره به اینکه جداسازی و تفکیک در مبدأ یکی از مهم ترین و مؤثرترین روشها و پایه و اساس مدیریت پسماند محسوب می شود، افزود: یکی از ویژگی های طرح تفکیک از مبدأ پسماند عدم اختلاط و آلودگی مواد زاید و قابل بازیافت با هم و عدم نیاز به صرف هزینه های مازاد برای جداسازی می باشد.

    وی یادآور شد: در فاز اول این طرح، ستاد تفکیک از مبدأ پسماند شهرداری خامنه اقدام به توزیع باکس های مخصوص جمع آوری کاغذ باطله در مدارس و مراکز آموزشی شهر با هدف حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی و منابع طبیعی با توجه به کمبود مواد اولیه کاغذ و کاهش حجم زباله های شهری نموده است و کارگران خدمات شهری شهرداری خامنه یک روز در هفته اقدام به تخلیه باکس ها و جمع آوری کاغذهای باطله جهت انتقال به مراکز بازیافت می نمایند.

    نیکورأی افزود: همزمان با طرح جداسازی و تفکیک کاغذ، برنامه های مختلفی نظیر؛ توزیع بقچه های مخصوص خرید نان، توزیع کیسه های پارچه ای مخصوص خرید در بازار هفتگی، مراکز تجاری و مغازه های سطح شهر، انتشار کتابچه آموزش طرح تفکیک از مبدأ پسماند ویژه مدیران مهدکودک ها، توزیع بروشورهای آموزشی، توزیع CDهای آموزشی و سرگرمی با موضوع تفکیک پسماند ویژه کودکان، ساماندهی و نوسازی باکس های مخصوص زباله تر، ساماندهی سایت دفع بهداشتی زباله های تر شهرداری و… اجرا شده است.

    شهردار خامنه خاطرنشان کرد: طرح تفکیک از مبدأ پسماند از اواسط سال جاری با جدیت آغاز شده و در کوتاه مدت اقدامات قابل توجهی در خصوص اجرای این طرح در شهر خامنه صورت گرفته است که امیدواریم در بلند مدت و با همکاری و همدلی شهروندان بافرهنگ و مسئولین دلسوز اقدامات مؤثرتری نیز در این زمینه انجام شود.

    برچسب ها :

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    شعار سال

    اماکن گردشگری

     

    مسجد تاریخی میرپنج
    شماره ثبت در فهرست آثار ملی: 19579
    درختان 1700 ساله چنار
    موزه هدایای شهر خامنه
    منطقه گردشگری قره کهریز
    مقبره شیخ نجم الدین گیلانی
    آب انبار تاریخی قیرخ ایاخ
    مقبره حسین خان میرپنج
    بوستان تپه ای مصلی
    یادمان شهدای گرانقدر گمنام
    قنات های تاریخی پر آب شهر خامنه
    شهدای خامنه
    پیوند ها
    وبسايت مقام معظم رهبري وبسایت مجلس وبسایت وزارت کشور وبسایت استانداری وبسایت سازمان شهرداری ها وبسایت فرمانداری وبسایت فرمانداری وبسایت شهرداري تفرش ثبت شکایات و پیشنهادات
    پربازدیدترین ها