شهرداری خامنه به انجمن شهرداران صلح پیوست

در آگوست ۱۹۴۵ شهرهای هیروشیما و ناکازاکی توسط یک بمب اتمی در چشم به هم زدنی نابود شدند . در این فاجعه ده ها هزار تن جان خود را از دست داده و بسیاری از شهروندان این شهرها هنوز با اثرات آن فاجعه دست و پنجه نرم می کنند . بعد از آن فاجعه تلاش های بسیاری در راستای برانداختن سلاح های اتمی جهت محافظت از نسل های آینده و تحقق هدف جهانی عاری از سلاح های اتمی صورت گرفت و منجر به تشکیل انجمنی به نام شهرداران صلح گردید و امروزه تعداد اعضای آن به ۶۷۰۰ شهر در کل جهان رسیده که بیانگر این است که تمام مردم جهان خواهان نابودی سلاح های اتمی هستند .
کشور ایران نیز که در دوران هشت سال دفاع مقدس به کررات از سوی رژیم بعثی عراق و حامیان غربی اش هدف انواع موشک ها قرار گرفت ، همواره هدف خود را نابودی تمام سلاح های اتمی دانسته و به دنبال ایجاد صلح جهانی بوده است . در همین راستا نیز شهرها و شهرداری های کشور اسلامی عزیزمان ایران با پیوستن به این انجمن در راستای هدف نابودی سلاح های اتمی گام برداشتند .
شهرداری خامنه نیز در راستای پیوستن به این حرکت جهانی و با شعار نابودسازی سلاح های اتمی و برقراری صلح و آرامش در میان تمام مردم ، به انجمن شهرداران صلح پیوست .
مهندس بابک شریفی شهردارخامنه با اعلام این مطلب که جمهوری اسلامی ایران بر اساس فتوای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای بمب اتم را حرام دانسته و همواره به دنبال صلح فراگیر جهانی بوده است افزود در همین راستا و افزایش تعداد شهرداریهای حامی این طرح شهرداری خامنه نیز عضو انجمن شهرداران صلح جهانی شده است
IMG_75451
۱۲۳

لینک دسترسی به سایت انجمن شهرداران صلح

One Reply to “شهرداری خامنه به انجمن شهرداران صلح پیوست”

  1. شهردار محترم و کادر زحمت کش شهرداری
    از تلاش های شما عزیزان در آسفالت ریزی محلات و خیابان ها متشکر و قدردانیم.
    جمعی از اهالی خیابان شیخ محمد خیابانی

Comments are closed.