اجرای پروژه پیاده روسازی و استاندارد سازی پیاده روهای شهر خامنه

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، مهندس حمید نیکورأی شهردار خامنه با اشاره به اینکه تأمین شبکه مناسب پیاده روی یکی از ملزومات مهم شهرها به شمار می رود، اظهار داشت: پیاده روی نه تنها عمده ترین شیوه جابه جایی افراد در داخل شهرها، بلکه بهترین شیوه نیز می باشد و نسبت به دیگر انواع سفرهای درون شهری مزیت های فراوانی برای سلامت و نشاط شهروندان و کاهش آلودگی های زیست محیطی دارد.
وی افزود: در همین راستا پروژه پیاده رو سازی با هدف حفظ امنیت و آرامش شهروندان، تسهیل در تردد عابرین، زیباسازی منظر شهری و ارتقای وضعیت ایمنی معابر در دستور کار شهرداری خامنه قرار گرفته است.
شهردار خامنه با تأکید بر اینکه توزیع عادلانه و دسترسی به امکانات شهری برای عموم شهروندان من جمله افراد مسن، معلول و کم توان نکته حائز اهمیتی است که بایستی در تمامی پروژه های توسعه و عمران شهری مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: مناسب‌سازی فضاهای شهری جهت استفاده بلامانع افراد دارای معلولیت، جانبازان و سالمندان جزو اولویت های مهم شهرداری خامنه می باشد.
نیکورأی ادامه داد: برخورداری از استانداردهای مربوط به افراد کم توان و معلولین از ویژگی های بارز پروژه پیاده رو سازی شهر خامنه می باشد که آن را در سطح شهرستان برجسته می سازد.